|
Komentáře k článku
|
Článek:
Kočka, toxoplasmóza a těhotenství
Na větu 'My už tu kočku nemůžeme mít, protože manželka je těhotná' jsou pracovnice útulků stejně alergické, jako býk na červený hadr. Valná většina 'zaručených' zpráv, které tvrdí, že kočka je pro těhotnou ženu nebezpečná, jsou nepodložené bludy. Na to, jak to je s nebezpečností kočky pro nastávající maminku a její dítě, se podívala manželka našeho programátora, která mimochodem očekává radostnou událost v září ...
( | poslal: Zdeňka Gašparíková | 27.06. 2002 | čteno: 180767x | komentářů: 391 )
|
Komentáře: Tak kocka, rikate? ;) (2008-12-17 17:56:19, Zuzana F.) Odpovědět
Petro, vysvetlete mi, prosim, jak se do traviciho traktu mlade zeny dostanou exkrementy kocky, ktera ji chodi pred dvere. To mne skutecne zajima.
Pokud nejste koprofil nebo chronicke cune, zrejme jste se nakazila nekde jinde. Ale ono je pohodlnejsi vinit nebohe zvire nez sve nedostatecne hygienicke navyky, ze?
A vůbec, Petro, (2008-12-17 18:19:06, Nadikhindo) Odpovědět
infekci nechytí jenom alergik. Je vidět, že celkově o nemoci necvíte ani ň, hlavně, že v bezbranném tvorovi hledáte viníka, na kterého můžete ukázat prstem (být Vámi, radši bych se soustředila na svoje hygienické návyky, umíte si třeba aspoň umýt ruce?), abyste si na někom vybila vztek. Daleko od Vás a pámbu s náma (i s mimčem, lituju ho i v případě, že bude zdravé)!
Nesnáším militantní matky, které jsou pro špatně pochopené blaho svých dětí schopné jakéhokoliv amorálního činu (včetně ubližování němým tvářím)! Takové osoby svým dětem prokazují opravdu velmi medvědí službu. Samozřejmě moc přeju miminku, aby bylo zdravé, ale z Vaší pomstychtivosti a, s prominutím, těžkého buranství se mi zvedá kýbl.
Netřeba připomínat, že pokud kočce ublížíte, dopouštíte se tím trestného činu.
doktoři... (2008-12-17 19:05:48, Helena) Odpovědět
Není to jen o matce, ale také o pitomých lékařích, kteří kolikrát tu parazitologii znají jen opravdu divně... Kromě zmiňované toxoplasmosy třeba kolikrát nepoznají svrab (protože na denně mytém člověku vypadá jinak, než na obrázku v učebnici) aj.
A tady zase člověk neví, jestli nadávat spíše těm lékařům, anebo těm lékařským fakultám za organizaci studia. Když medik ví šílený telefonní seznam latinských názvů a tím jeho znalosti hasnou, tak to mnohdy končí. Když si nevzpomene na název, ale přesně popíše, jak prvok na organismus působí, tak zkoušku neudělá.
:-( (2008-12-17 19:02:41, Helena) Odpovědět
Petro, vy jste vážně chytrá paní.
Zaprvé, toxoplasmosu má asi 20-30% Čechů. V některých zemích je to i 80% lidí. A nijak je to v produkci potomstva neohrožuje.
S nejvyšší pravděpodobností jste byla nakažená už před těhotenstvím (obvykle ze špinavých potravin... kdo pečlivě vydrhne jahůdku, která je tak zralá, že praská? - nákazy od koček jste v menšině), a v takovém případě je to bez rizika. Problém může nastat jen v případě, že žena otěhotní jako toxo- a nakazí se až během těhotenství. (nákaza je doživotní)
Ale jestli obcházíte okolí a hledáte nějaký trus, kterým by se dala doplnit docházející Nutella, tak vám není pomoci...
Ad doktoři, (2008-12-17 19:54:16, Nadikhindo) Odpovědět
ano, nevědomost lékařů ze mě udělala úplného invalidu a nechtěli mi dát ani invalidní důchod, až teprve po 10 letech jednoho z nich napadlo, že by se za mě mohl postavit a napsat mi zprávu pro posudkovou komisi. Bez zaručeného účinku. Ovšem jak se nějaký problém může svést na domácí zvířata, tak se to udělá. Hysterie kolem koček (alergie, toxoplazmóza) připomíná skoro hon na čarodějnice. Ale 90% lidí si ani neumí zakrýt ústa, když na veřejnosti kašlou, nikdo je to nenaučí. Hlavně, když ze svého okolí odstraníme všechny ostatní živé bytosti a my pak po sobě můžeme třeba plivat. A farmaceutickým firmám rostou zisky - kdo u nich stojí o opravdu zdravého člověka? Vždyť z takového nekoukají žádné korunky! Hnusným faktem je, že spousta lidí raději ublíží zvířeti, než aby si pořádně myli salát a ruce. Sadistické sklony nebo lenost...?
Vždyť i ta alergie na kočky poukazuje na jakousi nerovnováhu imunitního sytému, kočky tu nejsou přímou příčinou, ale jakýmsi lakmusovým papírkem, na kterém se naše onemocnění ukáže, pravda, často velmi nepříjemným způsobem.
Ještě bych dodala, (2008-12-17 20:00:00, Nadikhindo) Odpovědět
že já i moje sestry jsme vyrůstaly obklopené kočkami i jiným zvířectvem, tu a tam jsme nejspíš potkaly i nějaké to hovínko pěkně zblízka a veškerá vyšetření na toxo negativní.
Jen tak na okraj (2008-12-17 22:49:08, Nadikhindo) Odpovědět
bych si dovolila upozornit na kolonie koček u nemocnic. Kdykoliv se může kolem nich strhnout hygienická hysterie (je jen otázkou času, kdy někdo ukáže prstem), kolonie jsou obrovské, vykastrovat takové množství zvířat je nad síly malých útulků a občanských srdužení, přičemž pokud nejsou na pozemku patřícím přímo měst, žádný magistrát jejich kastraci nezaplatí, zato se může zavolat odchytová služba, která je beztrestně předá k utracení. To víte, "bezpečí člověka"... kdokoliv si na ně může vymyslet tu toxoplazmózu nebo třeba plíseň, místo aby se řešily důležitější problémy.
Postupovat dle zákona! (2008-12-18 07:54:47, Uli) Odpovědět
Co v takovém případě při výskytu takové kolonie u nemocnic a podobných zařízení???
a) Odchyt, kastrace a vrácení zpět? Drahé a bez efektu.
b) Odchyt, kastrace a zdravé kočky do útulků? Jenže útulky jsou trvale přeplněné!!!
c) Odchyt a likvidace. Nejefektivnější řešení.
Uli (2008-12-18 09:42:29, Eve) Odpovědět
Tak jestli se vám zdá likvidace nejúčinější, tak jste totální mimoň nebo nechcete rovnou zlikvidovat nemocný v nemocnicích:-(?? Co právo na život němé tváře, nejlepší by bylo, aby byly kočky prohlášeny jako dřív v Egyptě za svaté...:-)
Demagogie (2008-12-18 10:21:01, Uli) Odpovědět
Demagogie není argument. Nebo je to pokus o humor?
Uli, (2008-12-18 12:51:37, Nadikhindo) Odpovědět
vybaveni takovýmto cynismem nemůžeme fungovat jako civilizovaná společnost! Zkuste se do těch zvířat na chvíli vžít - myslíte, že se tam ocitla vlastní vinou? Nikoliv, kočky se tam ocitly vinou lidí, kteří se k nim nedokázali zachovat zodpovědně! Zrovna tak můžete volat po likvidaci lidí v problematických částech světa! Nejlepší by byla změna legislativy, opravdu plošná kastrace, odčervování a očkování zvířat. Zdravé kočky by se pak mohly pustit zzpátky do lokality a omezit "nutnost" děsivými, nelidskými způsoby prováděné deratizace, že ano, pokud se kočka dostane do kondice, je z ní lepší lovec. Jenže to by (z krátkodobého hlediska)ubyly peníze na hovadiny a nabubřelou reklamu, jakou si města dělají...
:-/ (2008-12-18 18:55:10, Helena) Odpovědět
Já bych zlikvidovala vás, raději i s rodinou (debilita může být dědičná).
Trošku brzděme, (2008-12-18 20:05:33, Nadikhindo) Odpovědět
ať neklesáme na úroveň těch, které kritizujeme!
nebrzdím (2008-12-20 04:25:44, Helena) Odpovědět
Tohle není jejich úroveň.
Jejich úroveň je "budu ubližovat nevinným bytostem, protože jsou mi nesympatické".
Moje úroveň je, že za takové jednání budu trestat.
Takže pokud má někdo takovéhle uliovské názory, tak trvám na tom, že nejlepší je nositele názoru postavit ke zdi, a případnému potomstvu píchnout smrtící injekci.
Ano Heleno (2008-12-19 07:27:03, B.B.) Odpovědět
Ano Heleno - jděte se léčit!
:-) (2008-12-20 04:27:10, Helena) Odpovědět
Léčit z čeho? Jsem 100% zdravá, tělesně i duševně.
Narozdíl od mnoha členů společnosti, kteří by klidně nechali různé Ulišky volně pobíhat.
Heleno, (2008-12-20 11:56:47, Nadikhindo) Odpovědět
Váš přístup k věci různí h.jzlíci velmi snadno zneužijí! Koneckonců, viděla jsem nejednou, že se vylíhly velmi fajn děti v příšerné rodině a naopak. Opravdu trochu mírněte rétoriku, ježto ochráncům zvířat malinko kazíte pověst.Hlavně se nenechte nepřáteli zvířat dotlačitk přehnané zuřivosti, v tu chvíli, aniž si to uvědomujete, "pracujete" pro jejich řady. Na jednu stranu se Vám nedivím, na druhou stranu volání po násilí na lidech mi nepřijde o moc nepší, než volání po násilí na zvěři (a to jsem diplomovaný misantrop!). Přeji šťastné a veselé, trochu se uvolněte, agresivita často plyne z pocitu bezmoci (nemyslete si, že to u sebe neznám), tak zkuste popřemýšlet třeba, jestli byste nemohla našetřit na pár kastrací... jako novoroční předsevzetí docela dobré, ne? (Teď nevím... třeba se něčím takovým zabýváte...)
Aby bylo jasno, (2008-12-20 12:20:10, N.) Odpovědět
já jsem pro KASTRACI všech osob, které aktivně či pasivně provozují nebo podporují násilí na bezmocných včetně zvířat. A celkově pro omezení množení lidské masy (takže se z celé té "babyboomové" hysterie včetně honu na kočičí čarodějnice pod záminkou toxo apod. značně ježím a V PŘÍSNÉM SOUKROMÍ též velmi silná slůvka vypouštím). Ale zabíjení, to nééé, nejsme ve středověku, ani v Číně v době "kulturní revoluce". Taky jsme jen ta zviřátka, i když poněkud degenerovaná. Takoví sami sobě brojleři. Ale to už jsme se hodně vzdálili od tématu...
Hrozné je, jak děti v dnešní době díky tomu, že vyrůstají zcela bez kontaktu s přírodou,pomalu nepoznají koně od prasete a kaštan od lípy, z toho se mi chce zvracet. Hlavně, že mají modelové oblečení a vlastní počítač! Tahle poslední generace se k přírodě a zvířatům citlivě chovat nebude, i kdyby se zákonodárci rozkrájeli!
. (2008-12-20 18:27:15, Helena) Odpovědět
Je mi líto, ale nevidím jiné řešení, než odchyt a fyzickou likvidaci Ulišek a jejich pokrevních příbuzných.
V dnešní situaci je jedno, jaká je rétorika a jaká je debata, protože jsme se dostali do situace, kdy už není jiné cesty, než násilné.
A nevidím důvod proč lhát. Kdyby se mi taková osoba dostala do rukou, tak jí zabiju - tak proč bych se přetvařovala?
Šetření na kastrace mi přijde zbytečné - když přijde nějaká Petra s debilním dítětem, a kočku stejně zabije. Napřed je třeba odstranit všechny Petry a Uli a podobné hnusy.
Takže, Heleno, (2008-12-21 10:45:59, Nadikhindo) Odpovědět
až mě zase někdo označí za radikálního antisociála jen proto, že mám ráda zvířata a jiné nemluvící bytosti a snažím se je před lidmi bránit, vzpomenu si na Vás. Přesně to, co předvádíte, všechny ty Petry a Uli potřebují. Jak jsem už psala, nedivím se Vám, ale je to velmi kontraproduktivní.
kontraproduktivní? (2008-12-23 22:16:30, Helena) Odpovědět
Kontraproduktivní by to bylo v případě, že by se s Uli a Petrami dalo nějak vyjednávat. Potom samozřejmě souhlasím.
Ale to těmhle lidem nehrozí. Třeba taková Petra. Ona sama je dementní, její chlap je jistě taky dementní, a až porodí dementa, tak půjde zabít kočku, protože na koho jiného by to svedla?
Produktivní diskuse s nějakou Uliškou vůbec nehrozí.
bod c) (2008-12-21 16:46:10, Elen M.) Odpovědět
1/Likvidace zdravých zvířat je proti zákonu
2/Odchyt a likvidace je řešením jen do doby,než se do uvolněné lokality nastěhují kočky jiné. Pokud se kočky kastrují a vrátí zpět, drží si tuto lokalitu a nepustí tam nové jedince. Tedy kastrovat, vrátit zpět, krmit jen na určených místech, dodržovat čistotu místa a dohlížet na zdraví koček.
Bohužel, (2008-12-21 20:34:27, Nadikhindo) Odpovědět
proti zákonu to není, pokud nejde o zvířata pobývající v útulcích nebo zvířata, která někomu patří. Takže město může likvidaci zvířat za určitých podmínek (vytvořených nějakým volem hygienikem třeba) odsouhlasit a nařídit. Nehledě na to, že zákaz krmení je likvidace hladem.
likvidace koček (2008-12-22 13:14:20, Elen M.) Odpovědět
Jde o takzvanou regulaci populace a platí jak pro venkovní obecní kočky, tak pro kočky v obecních útulcích /mohou tak postupavat i v případě koček soukromého útulku či majitele, pokud se proti tomu nepostaví majitel koček/. Uspává se tam, kde je populace přemnožená či tam, kde se kočky někomu nehodí a jde o kočky obce. Netuším ale, zda je toto v zákonu či v nějakých pokynech pro odchyt zvířat. To už si ze školení nepamatuji, je to už 6 let.
Je to bohužel ale běžná praxe. Stát ani obec /tím také útulky obcí zřízené/ zde nejsou pro blaho koček, ale mají chránit občana před nemocemi od těchto zvířat a zajišťovat "čistotu ulic." V této činnosti obce je snaha o minimální náklady.
Likvidaci koček na obecních pozemcích sic zaplatí obec, na soukromých si celou akci musí majitel zaplatit sám u deratizační služby. Za dva roky má však kočky v areálu znovu a pokud ne ty, pak si jistě bude muset pozvat deratizaci na přemnožené hlodavce. V mnoha případech tady v Brně, kde jsme kočky z lokality odchytali, mi později bylo řečeno, že jim tam kočky chybí, že se potýkají s hlodavci.
Vysvětlujte něco lidem, (2008-12-23 11:30:57, Nadikhindo) Odpovědět
kteří zvířata nemají rádi! S "protizvířecími" fanatiky se potákáme pořád, Petra nebo Uli jsou jed jedním z vrcholků toho ošlivého ledovce, smutné je, že spousta z nich má moc rozhodnout o bytí a nebytí stvoření daleko užitečnějších, než jsou oni... Nevolám po jejich střílení i s rodinou, jako Helena, bylo by to zbytečné dráždění hada bosou nohou, ale rozhodně by měli být postaveni mimo zákon.
Já sama vůbec nevím, z jaké litery pochází ta možnost zabíjet bezprozorná domácí zvířata, bylo mi to vysvětlováno jen jednou a zrychla, ale řekla bych, že jde o spleť různých zákonů, ve které se dá nakonec prosadit úplně všechno. Tahle nejednoznačnost je zcela jednoznačně záměrná! Já jsem i proti současným drastickým metodám deratizace...
Fakta, čísla a citové výlevy (2008-12-23 12:50:30, Uli) Odpovědět
Spoustu citových výlevů o ničem je zde ale málo nějakých řešení! Všechno za každou cenu zachránit že? Předpokládám že útulky pro kočky zejí prázdnoutou a zájemci o ně čekají v pořadníku. Nebo že by to bylo naopak a nabídka koček několikanásobně přesahovala poptávků? Ročně myslivci zlikvidují cca 54 tisíc koček. A na svoje náklady! Ovšem ve městech a obcích přemnožená zvířata musí řešit někdo jiný. Co nabízíte Vy? Chcete další a větší útulky a nejlépe z veřejných financí? A zvýšilo by to počet umísťěných koček? Nebo by vznikla jakási vězení pro kočky kde by v klecích žily dlouhá léta? Fuj! A když už hrajete na city a kdo chce snížit počet živých koček je u Vás vrah, tak si zkuste představit co bylo krmení pro kočky dřív než skončilo v konzervách. Taky živí tvorové co cítí, kteří zemřeli násilnou smrtí v děsných velkochovech. Ale to přeci neřešíte...
Hahaha, (2008-12-23 13:16:01, Iva) Odpovědět
prej na svoje náklady. :) Tak to mě pobavilo. Oni to vlastně chudáčci myslivci dělají neradi a ještě za svoje vlastní peníze, tak to bychom je asi měli všichni litovat, ne? Do haj*lu s nima!
Uli, někde jsem četla, (2008-12-23 13:32:25, Nadikhindo) Odpovědět
že kvůli přemnoženým myším začíná být téměř nemožné, aby se množily např. přirozené bukové porosty. Důvod -myši likvidují kořínky. Jenže viníkem nejsou myši, které koneckonců do přírody v přiměřeném množství naprosto patří, nýbrž myslivci, kteří pilně hubí všechny malé šelmy. Z hlouposti (o naprosté ekologické ignoranci většiny myslivců se tu nehodlám rozepisovat) i z čirého sadismu.
A jak víte, že situaci hospodářských zvířat neřešíme? Já osobně jsem vegetariánka a kočky z velké části krmím granulemi z eko-chovů, kde zvířata nejsou týrána. Podobný postoj zde zastává víc lidí. Kastrace se z dlouhodobého hlediska vyplatí i finančně líp než vraždění, jenže to předpokládá nějaké základní IQ (a tedy schopnost myslet dopředu) a nechuť ke zbytečnému zabíjení (lidé frustrovaní svou malou inteligencí jsou obzvlášť náchylní k tomu, aby dali slabším pocítit svou převahu; není to náhodou Váš případ?).
Nemám nic proti tomu, když si nějaký příslušník přírodního národa uloví zvíře kvůli přežití. Koneckonců, podle posledních výzkumů i rostliny citlivě vnímají svoje okolí. Ale kočky jsme si namnožili sami, máme tedy za ně zodpovědnost, zodpovědnost by měla být spojena s humánností a lidský sklon dělat všemu inženýra od stolu nás žene jen do pekla.
Zkuste si někdy přečíst třeba něco od Alberta Schweizera, jestli na to duševně máte.
Mimochodem, (2008-12-23 13:35:13, Nadikhindo) Odpovědět
divoké kočky je nejlepší po kastraci pustit zase ven. Pokud se nemůžou vrátit na svoje místo, je to kvůli lidské pitomosti. Důvody viz příspěvek ElenM pod nadpisem "likvidace koček".
Z myslivců (2008-12-23 13:38:54, Nadikhindo) Odpovědět
mě opravdu může trfit šlak, když vidím, jak střílají do krotkých zvířat, která si předtím vychovali, z toho, jak pasou právě po nejsilnějších kusech, zcela proti přírodnímu výběru! Z toho, jak každou chvíli někdo zastřelí rysa nebo orla (nebo je přímo otráví). Atd. atd. Tradiční myslivec do nepatří do přírody, ale do blázince. Do přírody patří leda v biologii a ekologii perfektně vzdělaný hajný, který navíc projde psychologickými testy a který není vybaven puškou. Jenže to je všechno penězích, no...
Naši místní myslivci si odchovali bažanty (2008-12-23 13:48:37, Naďa) Odpovědět
a pak se vydali "na lov". Jenže opeřenci od nich očekávali potravu, takže se jim důvěřivě motali kolem nohou. Někteří myslivci tedy bažanty roztočili a vyhazovali do vzduchu, aby si jejich druhové mohli zastřílet. Stříleli dobrovolně na své náklady, taky mohli bažantům zakroutit krkem nebo jim uříznout hlavu... Je takový myslivec ještě homo sapiens, co myslíte, Uli?
Ty najdete všude (2008-12-23 14:22:16, Uli) Odpovědět
Magory najdete všude - jak mezi myslivci tak mezi milovníky koček. Ale vraťte se od protimyslivecké hysterie zpět k původnímu tématu od Nadikhindo - kolonie koček u nemocnic (i jinde) a s tím související regulace počtu žijících koček.
Ještě jednou, Uli (2008-12-23 15:34:01, Nadikhindo) Odpovědět
(naučte se aspoň pořádně číst),
když kočky zlikvidujete, přijdou další - lidé je budou vyhazovat pořád, nekastrované se budou množit pořád.
Když je vykastrujete a věnujete jim nějakou základní péči, nepustí tam další kočky (kočka je teritoriální tvor) prokážou tam neocenitelnou službu jako zdravotní policie mezi hlodavci.
Ve městě od lidí toho chytneme daleko víc - a horší nemoci - než od koček. Přemnožení hlodaci jsou z hlediska přenosu infekcí také o dost rizikovější a dostanou se všude.
A pokud náhodou nevíte, co je to hysterie, běžte se proboha dovzdělat i v tomhle. To, že někomu vadí negativní jev, není hysterie. A vůbec, hasterie není tak společensky nebezpečná jako nekrofilie, kterou z Vašich příspěvků vnímám. Howgh!
někdy nejde o lidskou pitomost (2008-12-23 14:57:20, Elen M.) Odpovědět
mnohé velmi divoké kočky, které máme v depozitu, se jednoduše neměly kam vrátit, neboť se v lokalitě začalo stavět - restaurace, pojišťovna, dopravní podnik, obchody, banka.
To je pravda, Elen, (2008-12-23 15:26:58, Nadikhindo) Odpovědět
i když většina současných staveb jest výplodem lidské pitomosti, všechny ty debilní developerské projekty a skladiště na šunt... a ještě pokod možno na zalené ploše postavené, Homo "sapiens" prostě musí zničit všechno...
Každopádně 1) jen díky lidské pitomosti není pro takové kočky dost chráněných a bezpečných lokalit,do nichž by se dala přestěhovat,
2) (to Uli:)Uli se rozčiluje, proč by se mělo utrácet za výstavbu dalších útulků - ať se podívá, do jakých samoúčelných a daleko ztrátovějších kravin se u nás leckdy investuje,
3)Uli, vězte, že 99% i hodně plachých koček bude spokojenější spokojenější ve teplé chráněné voliéře s pravidelným přísunem slušného jídla, než buďto na nehostinné ulici, nebo pod drnem! Nesnáším ideologizaci zvířat (svobodu i za cenu, že se utrápí k smrti - to jsou lidský postoj, neříkám, že u člověka špatný, ale zvířata jsou jiná a musíme je posuzovat podle jiného - jejich - mustru)!
Jste myslivec, Uli? (2008-12-23 13:32:32, Naďa) Odpovědět
Asi ano, když znáte přesná čísla o tom, jakou dělají myslivci na svoje náklady záslužnou činnost. Kolik koček jste zastřelil vy osobně? Nějak jsem nepochopila, proč vůbec navštěvujete tyto stránky. Co jste konkrétně udělal pro blaho lidstva a ostatních živých tvorů kromě té likvidace přemnožených koček zastřelením?
myslivci na svoje náklady (2008-12-23 22:22:50, Helena) Odpovědět
Aha, takže úchyláci, kteří se vyžívají ve střílení zvířat tak činí "na svoje náklady". Chudáci! A neměli by mít pedofilové možnost odečíst si z daní bonbony a počítačové hry?
V konzervách jsou tuňáci a kuřata, zvířata na mnohem nižší úrovni než kočky.
To je jako kdybych teď vyšla před dům, zastřelila prvního člověka kterého uvidím, a policajtům tvrdila "ale vy si zítra přeci dáte kapra, jste stejní vrazi jako já".
Ale o úrovních se tu, Heleno, (2008-12-24 11:19:03, Nadikhindo) Odpovědět
nerozepisujte. Je to nesmysl, úrovně v přírodě nejsou vyšší nebo nižší, jenom jiné, takže momentálně srovnáváte jabka a hrušky. Co je hlavní, i kuře a ryba cítí bolest. Třeba zrovna kur domácí je tvor s velice složitou etologií - a zkuste se podívat do běžného klecového chovu, uvidíte koncentrák! Mně je jedno, jestli moje kočka baští jehně nebo saranče luční, hlavní je,že to zvířátko před smrtí netrpělo a že jeho chov nepoškodil přírodu.
Ale s těmi myslivci je to naprostá pravda.
nivní blbci (2012-10-18 10:20:43, Kuky) Odpovědět
Likvidace hladem? tady někomu taky řádně jeblo v kebuli! Už jste dotyčný tupče viděl, aby kočka, volně se pohybující, pošla hlady? Je to lovec od přirody a umí i bravurně vybírat odpadky...na tuhle chlupatou svoloč jedině jedem nebo olovem!
Nařízení se dodržují! (2012-10-23 08:07:46, Evk) Odpovědět
"Zákaz krmení je likvidace hladem" je samozřejmě kec. V tom máte pravdu. Jenže pokud zákaz krmení úřad s pravomocí vyhlásí, musí si taky zařídit jeho dodržování. Aby i méně bystří samozvaní "krmiči" pochopili, že nařízení se dodržují a když ne, následují sankce. A v době exekucí se těžce nevyplácí neplatit pokuty.
:-D (2012-10-24 12:44:21, Helena) Odpovědět
Už vidím, jak budou 24/7 sledovat, jestli náhodou někde nekrmím:-D
To je jako "cyklisto, sesedni z kola" pod hradbami v Podolí. Všichni víme, že mezi sedmou a osmou ranní musíme sesedat, jinak budeme platit pokutu, ale v osm večer samozřejmě projedu.
Uli (2008-12-21 21:26:07, E) Odpovědět
Něco,jako maj číňani...,trest smrti za kdeco....aby jich nebylo tolik???Kulku do hlavy za nechtěné prostřelení čín.vlajky,za pošpinění kanálu s komunistickou hvězdou...tak vyspělá střední Evropa by to podle vás měla aplikovat na kočkách?A co zvýšit tresty za brutalitu na zvířatech o hodně vysoké finanční pokuty-do státní kasy,na provoz zařízení jako jsou útulky pro kočky,a odchytávat kastrovat a tvořit větší osvětu,že jde kočky kastrovat?Vidíte,co jsme si vychovali za generace a ať se pak nikdo nediví,že střílí lidi do lidí...
Helena Rulezz (2008-12-22 08:58:20, DeeDee) Odpovědět
Nevím, jak bych to napsala lépe a nevím, jestli se vůbec k paní petře má smysl vyjadřovat. Spíš bych to viděla na ránu pěstí, možná by se jí rozsvítilo. Ale to jsou ti hloupí lidé, kteří nevědí, nečtou a jediné o co se zajímají jsou oni sami a jejich prospěch. Takže Vám děkuji za příspěvek a jen dodám, že já jsem ve styku s kočkami denně, i s těmi co pobíhají venku a snažím se jim trochu zpříjemnit život a toxoplasmosou jsem se dosud taky nenakazila. Jde o to, mít měco v hlavince a nebýt prase.
Hloupá Petra (2008-12-18 09:50:47, Eve) Odpovědět
Petro, Vy máte fakt IQ tykve, vůbec o tom nic nevíte a rovnou by jste kočku zahrabala, tak to je mi Vás líto, chudák dítě, když matka suše obviní někoho nevinného a odsoudí, bez důkazů, co kdyby Vás někdo jen tak sušše odsoudil, za něco co jste vůbec neudělala?? Vypadá to, jako když si ty hovínka dáváte k večeři, když napíšete tohle...Radši si o toxo přečtěte víc článků a rad, než něco napíšete...
Ráda bych reagovala především na Petru, ale patří to samo všem! (2008-12-22 21:53:30, Maky) Odpovědět
Za normálních okolností jsem neplodná... s toxo ani s jinou nemocí to nemá co dělat. Neprůchodné vejcovody jsou dnes řazeny do tkzvaných civilizačních chorob (ani úbytek spermií u chlapů nemá co dělat s jakýmkoli zvířetem) - přesto, díky moderní medicíně mám možnost "srkz zkumavku" mít děti. Není to věc za pár korun ani to není tak jednoduché a příjemné, jako "jít si vrznout". Díky svým problémům mám za sebou dvě mimoděložní těhotenství, na to první se přišlo v podstatě až když prasklo - takže krvácení do dutiny bříšní a bla bla bla. Opravdu nikomu to neřeju. Přesto mám zdravá tříletá dvojčata a jedno miminko čekám přesně za měsíc. To vše při soužití s bandou milovaných kočičích kožíšků čitající osm "kusů" - všechny jsou nalezenci, vypiplánci a milovánci. K tomu lze přičíst během těch tří let devatenáct depozitovaných koťátek, která by bez naší pomoci někde nechutně zemřela - s průjmy, svrabem, plísněmi a dalšími "normálními" nemocemi toulavek a dalšími čtyřmi dospělými kočičkami, také nalezenými, s úplně stejnými nemocemi, vynechávám škrkavky a podobné nechutiny, které jsou naprosto běžné. Všechna tato zvířátka mají svůj domov a dostala druhou šanci. To vše se dálo v průběhu mých těhotenství a růstu a vychovávání dětí. Takže: i moje děti vědí asi lépe než Vy, Petro, že toxo od kočky lze dostat dost složitě (musíte pozřít kočičí exkrementy, od nakažené kočky, které někdy ležely 24 hodin), naopak z obyčejného masa jí lze získat velmi snadno.. neochutnáváte náhodou směs na karbanátky či sekanou????????? Jde jen o zvýšenou hygienu, o nic jiného. Bohužel, také všude vidím tu hysterii okolo těhotenství a koček. Kristepane, vždyť žijeme v jednadvacátém století - copak si nelze zjistit pravdu a ověřené info jinde než na hysterii přetékajících "bejbywebech"? Možná máte s toxoplazmózou jen malou smůlu - nepřeběhla Vám náhodou černá kočka někde přes cestu?
bejbyweby (2008-12-23 22:25:04, Helena) Odpovědět
Když jsem naposledy navštívila bejbyweb, tak tam nějaká osoba upozorňovala na to, že problémy s usínáním jsou způsobené přístroji, které vláda používá ke kontrole myšlenek.
Ostatní uživatelky se hrozně divily, chtěly vědět detaily a jak se proti tomu bránit.
Ale ty "informace" můžou být i od lékařů (někteří jsou pořádně vymatlaní), no a o zdravotních sestrách ani nemluvě; před časem jsem potkala jednu, která nedopatřením otěhotněla po vysazení HA - "ale to se vůbec nemělo stát, detoxikace po vysazení HA trvá nejméně dva roky a během té doby je žena stále chráněna".
To jsou ti hloupí lidi (2009-08-02 22:38:04, Pavla) Odpovědět
Zajímalo by mě, kolik je ti let... S takovým názorem to asi moc nebude a tvé dítě bude chyba, co.
Barevná legenda komentářů:
maximálně 2 dny staré, maximálně týden staré a starší;aktuálně vybraný komentář
|
|
|