|
Komentáře k článku
|
Článek:
Proč si koupit kotě s PP
Mnoho chovatelů si myslí, že dobrovolní pracovníci útulků nemají chovatele rádi. To je omyl - chovatele, kteří dodržují chovný řád a produkují několik opečovávaných koťat ročně, máme velmi rádi. Jednou z takových chovatelek je i majitelka chovatelské stanice britských koček Z Lužinek, která nám poskytla laskavé svolení ke zveřejnění jejího vysvětlení, proč všechna koťata z její chovatelské stanice - i ta, která nečeká výstavní kariéra - odcházejí k novým majitelům s průkazem původu (PP).
( | poslal: Alena Vaňousová | 29.08. 2002 | čteno: 126428x | komentářů: 169 )
|
Komentáře: V pohodě, Světluško, (2010-03-14 17:57:15, Nadikhindo) Odpovědět
s paní jsme přece v kontaktu na fóru a snad se to časem vyvrbí. Trošku jsem zmírnila rétoriku, bo na cukr se nachytá víc much než na ocet... Ona dobře ví, že s jejím postojem nesouhlasíme, spíš jde možná o množství lidí, kteří jí to vysvětlí a trpělivost při vysvětlování... Stejně určitě jednou najde nějakou březuli...
Což pochopitelně (2010-03-14 18:08:36, N.) Odpovědět
nic nemění na tom, že to pro kočky není ani příjemné, ani zdravé a bezpečné.
kastrace (2010-03-14 19:08:02, Svetluska) Odpovědět
Mate pravdu,jen me nastvalo, ze nekdo trapi svoje kocky, ma z toho legraci a jeste si mysli, jak je chytry. Tak snad "cukrů" zabere.
Cukrů nebude, nebojte, (2010-03-14 21:00:54, Nadikhindo) Odpovědět
to byla nadsázka, fakt je, že už se to semlelo tak nadivoko, že k tomu netřeba dále přitvrzovat, ježto jinak nám paní uteče.
Ano, souhlasím, pro kočičky jsou to muka. Paní si podle mého názoru toto zatím neuvědomuje - možná se tomu brání - uvidíme. Budu ji k převzetí zodpovědnosti vyzývat znovu a znovu.
tyrání koček (2010-03-15 10:55:33, Jana Besmáková) Odpovědět
Mno, zatímco, jak poznamenáváte, nekastrovat kočky trestné není, tak sugestivní výrazy typu ,,týráte svou kočku,, by jako trestné mohly být vyhodnoceny, pokud tím očerňujete mé jméno a pokud to přesáhne jistou míru. Nevíte téměř nic o tom, v jaké konkrétní situaci jsou moje kočky, jaký je jejich zdravotní stav atd. Díky bohu za mého veterináře, který nesdílý Vaše dogma a je schopen formulovat jak argumenty pro, tak protiargumenty a zbytek nechat na zodpovědnosti majitele. Upřímě, pokud si myslíte, že je pro kočky obecně kastrace vhodná, použijte nenásilné osvěty. Já tvrdím to, že kastrace je někdy vhodná, jindy ne. Nátlak, který jsem na těchto stránkách, tady i ve foru, zažila, mi jen moje možné důvody ke kastraci zpochybnil, protože vnímám jistou celostní souvislost mezi tím, jaké kdo zastává názory na různé věci a jak jedná. Možná by i Vám mělo dojít, že to, jakým způsobem se snažíte zasahovat do osobních práv ostatních už samo o nečem vypovídá. Více se k tomu vyjadřovat nebudu, končím s místními komentáři, diskuzemi a i zachraňováním bezprizorních tulaček, protože nemíním nechat zajít své vlastní posedlosti až ke stavu, který postřehuji u mnohých návštěvníků zde.
Ty tulačky mají být potrestány (2010-03-15 11:23:48, Nadikhindo) Odpovědět
za to, že jste se na těchto stránkách nesetkala s aplausem?
Eh...
Přibližně 99% veterinářů (2010-03-15 12:24:23, Nadikhindo) Odpovědět
toto "dogma" sice nesdílý, ale zato sdílí.
Viz ještě:
http://www.modrykocour.cz/stranka.php?id=874
http://neviditelnypes.lidovky.cz/vetnik-zdravotni-aspekty-kastrace-psa-a-kocky-f4k-/p_zviretnik.asp?c=A090519_134414_p_zviretnik_dru
...tenhle sen frknuj eště jednou odjinud... http://www.altavet.cz/index.php?itemid=50#more
http://www.utulek-kocky.cz/clanky/pece-o-kocku/kastrace-kocek
http://www.nchk.estranky.cz/clanky/zdravi/zanet-delohy-u-kocek
http://www.jicinvet.cz/jcv_page_06.htm#BM_611
Paní Besmáková, (2010-03-15 12:50:28, N.) Odpovědět
SVětlušce prošly rukama snad stovky koček, které zachraňovala... vyjedřije se sice ostře, ale ne lživě... Pro kočky je to opravdu prekérka.
Nepřestávám lapat po dechu nad faktem, že Vaše roztrpčení z nesouhlasu mají odnést cizí toulavé kočky... neřešte si své záležitosti na třetí osobě, bude i Vám v konečném důsledku líp.
Ještě jinými slovy - (2010-03-15 14:46:14, NAdikhindo) Odpovědět
Světluška asi mohla formulovat taktněji a taktičtěji (to já ostatně občas taky), ale pokud nešíří pomluvy, což nešíří (pomluvou by bylo např., kdyby psala, že už Vám nějaká kočka z důvodu nekastrace uhynula), není naplněna skutková podstata trestného činu.
Setkala jsem se pouze s jednou obhajobou trvalé nekastrace bytových koček s podáváním antikoncepce ze strany veterinářky - několik ostatních vetů a zkušených kočkoochránců (kteří často bývají na kočky takřka větší odborníci, než nespecializovaný vet) ji argumentačně dostatečně "rozšvihalo".
Howgh.
Konec zachranovani (2010-03-15 15:47:59, Světluška) Odpovědět
Kdo chce zachranovat, zachranuje bez ohledu na lidi a jejich stanoviska, protoze to nedela pro lidi, ale pro zvirata, ktera si casto sama pomoct neumi. Uprimne - Vas si nedovedu dost dobre predstavit, jak odchytavate venkovky a nosite je na kastrace. Mozna se ale mylim a rada se necham presvedcit o opaku, pokud to nebyla jen prazdna slova.
Kastrace (2010-03-15 15:40:16, Světluška) Odpovědět
Nazyvam veci tak, jake jsou bez zaobalovani do smesice nicnerikajicich argumentu. Kazdopadne kocka, ktera je zavrena a opakovane mrouska, at uz skryte nebo ne, trpi a to ne svoji vlastni vinou. Muzete mi to vyvratit, pokud mate cim. Utect pred zodpovednosti i diskuzi je to nejjednodussi a o mnohem vypovida.
Paní B. (2010-03-15 15:47:58, N.) Odpovědět
bohužel asi přesvědčí až to, že její kočičky klinicky prokazatelně onemocní...možná ani to ne. Setkala jsem se se spoustou lidí, kteří i smrt a trápení jejich vlastního zvířete považují za cosi přirozeného, do čeho se nemá zasahovat...
Je to všehno velmi smutné.
Kastrace (2010-03-15 15:49:58, Světluška) Odpovědět
Bohuzel mate asi pravdu a to si jeste potom dokazou i tu smrt zduvodnit tak, aby sami necilili zadnou vinu.
Barevná legenda komentářů:
maximálně 2 dny staré, maximálně týden staré a starší;aktuálně vybraný komentář
|
|
|