|
Komentáře k článku
|
Článek:
Dejte šanci plaché kočce III. - kocour Šimon
Dnešním dílem pokračuje seriál o plachých "neumístitelných" kočkách, ze kterých se díky trpělivosti jejich pečovatelů staly kočky zcela normální, z některých dokonce kočky postelové. A dnešní hrdina se jmenuje stejně jako kocour v předchozím díle - Šimon.
( | poslal: Sylvia Sopčáková | 17.07. 2003 | čteno: 69420x | komentářů: 53 )
|
Komentáře: Milá Ilono, (2003-07-27 22:38:29, Petra) Odpovědět
tím "odvézt na veterinu" jste chtěla říct, že zítra necháte tři koťata, která se narodila kvůli Vaší nezodpovědnosti zabít ? Živým zdravým koťatům necháte píchnou injekci jedu do plic, protože jste to zvorala a nenechala kočku včas vykastrovat, tak teď začnete kočky zabíjet ? Že se vůbec nestydíte tohle zveřejnit...Koukejte se o koťata, která jste namnožila do 10ti týdnů postarat a potom jim pomocí inzerátů najděte nové majitele, lepšího, než jste Vy ! S umístěnm koťat Vám pomůžeme, můžete se spolehnout. Budeme se snažit najít nový domov pro všech pět, abyste nám tady zase za pár měsíců nenapsala "jé, to jsem překvapená, oni mi kočičky otěhotněly a jestli se nikdo nezaváže, že si je vezme, tak já je zase pozabíjím".
Milá Petro (2003-07-28 08:22:35, Ilona) Odpovědět
To je přesně to, co jsem potřebovala. Aby mě někdo takhle seřval. Myslíte si, že bych prosila takhle veřejně o pomoc kdybych ty koťata nechtěla vypiplat? Obě kočky, co máme , jsou nalezenci, s Matýskem je to navíc komplikované jeho epilepsií, druhou kočičku jsem našla v paneláku, kam jsme se museli přestěhovat do podnájmu po loňských povodních, protože barákem nám proběhlo metr a půl vody. Víte, Petro, užila jsem si toho za poslední rok skutečně dost - povodně,troje stěhování,peníze v Union bance, naposledy ukradená kabelka s větší služební hotovostí. A ted tu sedím a brečím.... stejně jako včera večer nad těma pěti koťatama, kdy jsem se modlila, aby se někdo ozval, že si tři z nich vezme. Ano, zvorali jsme to, uznávám, kočka se začala prvně mrouskat během našeho posledního stěhování zpátky do domečku..... Díky Petro.... a dvě si skutečně necháme......
Ilono, (2003-07-28 08:26:58, Olga) Odpovědět
nezlobte se na Petru za tu jeji emotivni reakci. Je to tim, ze utulky zacinaji byt zaplavovany kotaty a to nejhorsi je jeste ceka... Ja osobne primo nepracuji v zadnem z utulku, tak mozna mohu vice videt problemy majitelu kocek i z druheho uhlu pohledu nez jen z toho "utulkoveho". Nasledujici radky, prosim, berte jako muj osobni nazor na vec:
Za to, ze se Vam narodilo vice kotat, nez vam veterinarka rekla nemuzete (kamaradka take odchazela od veterinare s tim, ze ma dva kocourky - jeden byl na kastraci moc hubeny a druhy prilis mlady. Druhy den je pristihla "v akci" a ted take ceka narozeni kotatek...). Je pravda, ze Vase kocka za to ale take nemuze. Velmi se primlouvam za to, abyste ji ta kotatka nechala vsechny a az jim bude 10 tydnu, tak byste poslala jejich fotky na kocky-online a tam by se jim hledali novi majitele. Odstavovat kotata drive se moc nevyplaci - jsou mensi, maji horsi imunitu a nekdy jsou i zlobivejsi - protoze je jejich maminka nestacila vsemu naucit. A zajemci o kocicky vetsinou chteji vychovana a bezproblemova kotatka.
Pokud to jenom trochu jde, prosim, nenechavejte je uspat. Kotatka jsou preci jen jeste malicka a nikde neni psane, ze vsechna preziji, zvlaste, kdyz Vase kocka mela kotata poprve (osobni zkusenost mam, ze ze 4 kotatek prezilo 1). Do 10 tydnu nejsou kotata zase tak financne narocna na stravu - kocce byste jidlo stejne kupovali a tech par kotecich konzerv nebo tvarohu... to doufam, nebude takovy problem.
Je jasne, ze mate kocky rada, jinak byste nepsala a rovnou kotata zbavila zivota. Drzim Vam palce, aby se vse vyvijelo bezproblemove a k Vasi spokojenosti.
Milá Ilonu, (2003-07-28 10:19:19, Petra) Odpovědět
my zachraňujeme zraněné kočky a Vy napíšete příspěvek, kde citově vydíráte, že pokud se jich nikdo neujme, zabijete zdravá koťata. Co jste čekala za reakci ?! Pokud chcete pomoci, nemusíte vyhrožovat smrtí koťat !!! Napsala jsem vám, že se o koťata POSTARÁME, přesto, že takto namnožených kočiček jsou v tuhle chvíli desetitisíce a zajistit finanční prostředky pro tolik koček a najít pro ně nové domovy nám dá mnohem víc práce, než Vám postarat se o 3-5 koťat a najít jim nový domov. Nicméně, když je to pro vás tak těžké, že koťatům hrozí smrt, my to nějak zvládneme. A pomohli bychom jim i bez těch výhružek zabitím. Teď, prosím, budte tak VELMI LASKAVA a nechte koťata aspoň do 10ti týdnů u mámy, věřím, že Vás za tu dobu nepřivedou na mizinu. Až jim bude 6-7 týdnů, pošlete, prosím, jejich fotogradfie, začneme pro ně hledat nové domovy.
(bez názvu) (2003-07-28 10:40:38, Ilona) Odpovědět
Jo, jím psy, kočky a malý děti. A jsem takovej idiot, že když jsem se dočetla o Libereckém Mikroazylu paní Klímové, tak jsem nakoupila Savo, kočičí vitamínky, konzervy, pelíšky a odvezla to z Prahy do Liberce. Díky Petro, snad to zvládnu sama....
MagdaT (2003-07-28 11:25:49, MagdaT) Odpovědět
Ilono, moc se přimlouvám za tři malé kočičí životy. Před časem se mi stalo něco podobného - taky jsem měla černé myšlenky, ale když jsem to nadělení (taky pětikusové) viděla, převážilo srdce nad rozumem. Vyrostly z nich překrásné, přítulné kočičky, které teď dělají radost několika hodným lidem. Všechny, včetně těch mých jsou kastrované, na to jsem osobně dohlédla. A teď: Pokud se přes všechny apely rozhodnete nechat kočičky utratit, buďte prosím u nich až do konce.
(bez názvu) (2003-07-28 11:44:37, Gábina I.) Odpovědět
Ale Ilono, o tom to přece vůbec není. Jasně, že Petřina kritika je ostrá (takový ona už má styl, a nedivím se jí, po zkušenostech, jaké v ochraně zvířat za všechna ta léta nasbírala), ale nemyslíte, že je docela oprávněná? Co třeba místo urážení překousnout tón příspěvků, připustit, že jste to tak úplně nezvládla, no a zvolit co nejlepší řešení pro Vaše koťátka? A to je dle mého názoru opravdu poskytnutí co nejlepší péče těmto tvorečkům po potřebnou dobu a následná spolupráce s tímto webem na jejich umístění. Co Vy na to?
Takže (2003-07-28 11:54:58, Ilona) Odpovědět
ještě jednou pro všechny. Koťátka si nechávám,dvě zůstanou u nás a pro tři budu hledat nový domov. Předpokládám tak koncem září.
(bez názvu) (2003-07-28 12:02:53, Gábina I.) Odpovědět
Super. Budu držet palce, ať z nich vyrostou úžasní zdraví mazlíci a najdou dobré domovy.
Iloně (2003-07-28 12:09:24, MagdaT) Odpovědět
Tak to jsem ráda a děkuju. Mohu nějak pomoci?
Iloně (2003-07-28 12:10:15, MagdaT) Odpovědět
Tak to jsem ráda a děkuju. Mohu nějak pomoci?
No (2003-07-28 12:38:54, Ilona) Odpovědět
Magdi, na začátku října byste si mohla vzít jedno koťátko. Určitě budou velmi způsobně vychovaná, jako obě naše kočky, vůbec Vám nepolezou na kuchyňskou linku a u nedělního oběda se nebudou cpát na stůl..... A načůrat někomu do boty? Nikdy!!!
Ilono, to jste mě dostala (2003-07-28 16:29:40, MagdaT) Odpovědět
Každá odpověď bude špatně. Vezmu, mám průšvih (viz čtvrtá kočka, kotě ke třem dospělákům. (plus domácí = bydlení pod mostem + infarkt většiny členů mé rodiny). Nevezmu: tak co se ptáš, jak pomoci? Co s tím? Jedině snad sehnat zájemce, od mých koťat jich pár zbylo.
(bez názvu) (2003-07-28 19:43:24, Ilona) Odpovědět
Magdi, to opravdu bylo myšleno jako legrace.... vím sama, co jsem prožívala za hrůzu, když jsem domů nesla druhou kočku. Teď budou čtyři. Vyselektují se známí, příbuzní si budou ťukat na hlavu.....
(bez názvu) (2003-07-28 12:42:14, Ilona) Odpovědět
P.S. To byl vtip...... díky za nabídku pomoci, zatím to zvládáme, kočka má svůj pokoj, kde má klid a kam jí chodíme krmit. Jenom mě překvapilo, že včera koťata nechala v pokoji a v pohodě přišla k nám dolů do obýváku se šmajchlovat. Myslela jsem si, že takhle malá koťátka nenechává kočka samotná. Ale trvalo to jenom asi deset minut, pak k nim zase bežela....
kočka s koťaty (2003-07-28 16:38:22, MagdaT) Odpovědět
Podle mých zkušeností není žádná jeptiška. Pokud byl porod jednoduchý a ona se vpamatovala ze šoku, klidně pokračuje v předchozích činnostech (bacha, i ve svádění kocourů), i když je kojící matka. Prohání ostatní, šplhá po nábytku a dokonce vás nechá, abyste se i vy trochu postarali (např termoláhev apod). Pak si to přijde zkontrolovat, nakrmí, oblízne - a zas si jde za svými záležitostmi. Jen se jí občas zazdá, že děťátka nemají patřičné pohodlí a přestěhuje je ( má příhoda s mikrovlnkou už je tu notoricky námá. Při vstupu do pokoje hledět pod nohy....
petro, (2006-03-01 15:20:20, Vika) Odpovědět
tímhle tonem a přístupm nic nezmůžt,stát se to může každému,ilona jim určitě nekoho a najde,má je rýáda,postará se o ně a není důvod se takhle rozčilovat,ty kotata nezemřou!!!
(bez názvu) (2006-03-01 16:33:28, Lu) Odpovědět
Ten příspěvek je už skoro dva a půl roku starý ! Z koťat, pokud přežila, jsou už dávno dospělé kočky.
Ilona (2003-07-28 10:01:10, Sylvia) Odpovědět
Najprv si musim trochu vyventilovat adrenalin - dufam, ze tu vetu o tom, ako ich odnesiete na veterinu, ste pisali len v rozruseni a zufalstve.
Vychovajte maciatka a ked budu vhodne na odchod do novych domovov, potom rozmyslajte nad ich umiestnenim. Tazko si teraz zajednate pre ne nejaky domov, ked k odberu budu najskor za dva-tri mesiace. Takze najblizsie mesiace sa netrapte s ich umiestnenim, ale sustredte sa na to, aby z drobcekov vyrastli silne, sikovne a vyrovnane maciatka a ked pride vhodny cas, dajte inzeraty do Annonce.
Vo vhodnom case ich mozeme inzerovat na tomto servri, ale na to je este cas.
Utrácení koťat (2003-07-28 12:04:29, Olga) Odpovědět
I já zastávám názor, že utrácení koťat není dobré ani etické, že je to jen sobecké a bezohledné řešení "problému". Zarazil mě však tón reakcí na prosbu paní Ilony. Samozřejmě každý máme právo vyjádřit svůj názor na danou věc. Jen bychom se před tím mohli více zamyslet nad situací člověka, kterému odpovídáme. Myslím si, že paní Ilona koťata utratit nechtěla (a nechce) a jen se snažila sehnat pomoc. Vždyť každý pomáháme kočkám jak můžeme. Ostrá kritika ještě před tím, než se vůbec může rozběhnou dialog, může dotyčného odradit a zatvrdit... a v krajním případě to může stát i kočičí životy, o jejiž záchranu nám snad jde všem.
Olgo, tak si přečtěte, (2003-07-28 12:58:20, Petra) Odpovědět
co Ilona napsala - jedním dechem, že koťata jsou nádherná a že je dá zabít. S.O.S na těchto stránkách (a nejen na nich) volá SPOUSTA lidí a koček a není důvod vyhrožovat zabitím zvířat popsaném jako "budu koťata muset odnést na veterinu...". To vypadá tak poklidně, jako "dám je uspat". Obojí znamená "nechám jim píchnout injekci jedu do plic". Potom je paní Ilona nesní, jak "vtipně" píše. Odveze je asanační služba do kafilérie, tam se spolu stovkami (tisíci) dalších koťat uvaří, rozemelou a přidají se do zvířecích krmiv. Tohle je realita, ať už jí paní Ilona popsala jakkoli a z jakéhokoli důvodu. Přesvědčování, že je potřeba celou rodinu odčervit, koťata naočkovat a umístit je opravdu až za 2-3 měsíce nechám na Vás :-). Já už bych to jen dneska opakovala nejméně potřetí...
(bez názvu) (2003-07-28 13:56:50, Ilona) Odpovědět
Ano, pro Petru jsem prostě netvor, který chtěl dát utratit tři koťátka. Nechtěl, sakra, vy to asi nepochopíte! Kdybych je chtěla dát utratit, tak to udělám a neprosím tady o pomoc. A nebudu se tady o tom s Vámi dohadovat.... Jestli si myslíte, že mi to dělá radost, tak nikoliv.....
Paní Iloně (2003-07-28 15:45:52, Elen) Odpovědět
Pomůžu Vám s hledáním domova pro Vaše koťata. Koncem září se mi připomeňte. Budu Vám posílat zájemce, kteří se mi budou zdát seriozní. Pomáhám kočkám v Brně, ale inzeruji po celé republice. Zrovna o tomto víkendu našel v Neratovicích domov roční kocourek, nedávno nalezený v Brně. Kontakt na mne: detekta@sky.cz
Díky (2003-07-28 15:51:02, Ilona) Odpovědět
Elen, děkuju moc, určitě se ozvu.....
Pozdě, ale je to stejně pořád dokola... (2004-06-14 08:08:12, ) Odpovědět
Nemůžu si pomoct, ale musím souhlasit s Petrou. Chápu, že ji představa utracených koťátek tak rozhořčila, i když jste to třeba nemyslela vážně. Prostě řekla, to co cítila a já ji chápu!
(bez názvu) (2004-06-14 13:29:10, Ilona) Odpovědět
Tahle kapitola je pro mě už uzavřená...třem koťátkům jsem diky Zuzce F.(která mi pomohla s inzercí) našla nový domov. Snažím se jí to trochu oplatit tím, že pro ní háčkuju myši, které se prodávají na výstavách. Dva čertíky jsme si nechali. A s paní Petrou už komunikovat nechci a nebudu...
bez urážky (2004-06-14 14:51:10, Dagmar) Odpovědět
A ponaučení z této uzavřené kapitoly,kde jste vyhrožovala usmrcením koťat, pravda odborně u veterináře, je jaké? Už je Vaše kočička kastrovaná? Vím, že je Petra někdy moc hrr a soudí lidi velmi přísně, ale i mně se po přečtení Vaše příspěvku otvírala kudla v kapse.A to Vaše komediální Šmarjá, kdy jste se chtěla z toho vylhat - byla pěkná šmíra!!!
číči (2004-06-15 07:59:31, ) Odpovědět
Tak tak, myslím, že je tu spousta hodných lidí, kteří dokáží pomoct i bez vyhrožování zabitím neviných koťátek. Chápu, že když pohrozíte, tak je to rychlejší, ale jinak doufám, že by jste to snad opravdu nebyla schopna udělat. Jsem ráda, že mají koťátka už nové domovy a že už jsou vaše čičinky KONEČNĚ kastrované.
(bez názvu) (2004-06-15 09:50:34, Zuzana F.) Odpovědět
Byla bych rada, kdyby se hlasatele univerzalnich mouder nestydeli za sve nazory a sve prispevky podepisovali, pripadne se uplne zdrzeli komentare. Dekuji.
Možná by stačilo (2004-06-15 12:41:26, Helena) Odpovědět
pár takových příspěvků vymazat....
mazání (2004-06-15 13:44:04, Dagmar) Odpovědět
je určitý způsob cenzury a ta by měla fungovat pouze tehdy, pokud druhého urážíme hrubým způsobem a i jinak se dotýkáme jeho cti. Tady v těchto nepodepsaných příspěvcích se tak nestalo a je celkem možné, že se jen zapomněli podepsat. Mně se to již také stalo a ujišťuji vás všechny, co to tu čtete, že si za svými příspěvky stojím. Pokud však nebudeme smět nikoho kritizovat anebo se někoho zastávat, budeme smět pouze jako ovce souhlasit,pozbydou tyto stránky svoji vysokou úroveň, a to by byla velká škoda.
(bez názvu) (2004-06-15 14:14:07, Ilona) Odpovědět
Vážená paní, nechtěla jsem jsem už na toto téma reagovat, ale nedá mi to, protože se mě Váš předcházející příspěvěk docela dotknul. Ano, asi jsem svoji žádost podala špatným způsobem, ale nazývat mě lhářkou...to mi opravdu vadí. A aby měla dušička pokoj - všechny naše kočičky jsou kastrované a mají se báječně.
(bez názvu) (2004-06-15 15:04:21, Kočičus Anonymus) Odpovědět
No jen aby!
P.S. Fandím Dagmar!
Jsem ráda, (2004-06-15 15:30:47, Dagmar) Odpovědět
že Vaše kočičky jsou již vykastrované a nebudete již stát před stejným problémem. Každý někdy udělá chybu, ale měl by se k tomu umět postavit čelem. To jste tehdy rozhodně neudělala.Přečtěte si prosím Vaše odpovědi na rozhořčené příspěvky a uznáte, že jste se z toho prvotního vydírání snažila vylhat. Věřím Vám však,že dnes byste již postupovala jinak, člověk zkušenostmi dozrává!
koťata (2008-03-30 23:19:17, dase) Odpovědět
tady mluvíte aby se někdo podeosal a nepsal pod anonymem a sama jste pro nááás ANONYM
Olze (2003-07-28 16:32:46, MagdaT) Odpovědět
Nemá to s tím nic společného, ale nemáte chatu u Pyšel? A příjmení D.?
Nemám. (2003-07-28 17:23:28, Olga) Odpovědět
Ani jedno (příjmení na D)ani druhé (chatu u Pyšel) - jsem ráda, že úspěšně splácím hypotéku :-))
Barevná legenda komentářů:
maximálně 2 dny staré, maximálně týden staré a starší;aktuálně vybraný komentář
|
|
|