|
Komentáře k článku
|
Článek:
Případ nesmyslného týraní
Před několika dny obdržela Nadace na ochranu zvířat email popisující nález utýrané kočky. Hledají se případní svědci...
( | poslal: Nadace na ochranu zvířat | 16.02. 2005 | čteno: 17513x | komentářů: 89 )
|
Komentáře: čirá hrůza (2005-02-17 06:59:49, svatka) Odpovědět
tohle číst po ránu, přiznám se, že jsem toho nebyla schopna a přeskakovala jsem v textu. Je mi z toho zle, tím víc, že jsem skoro přesvědčená, že pachatel se nenajde. V podobných případech bych asi byla schopná i zabít toho člověka, co se takové hrůzy dopustil...ale je potřeba zveřejňovat stále dokola, i když z toho běhá mráz po zádech, jinak se nezlepší nic. A k pořadu Chcete mě? - dostal velmi španý vysílací čas, podle mě, v sobotu skoro před obědem, už mi připadá, jako by šlo o záměr, aby ho vidělo co nejmíň lidí.
Ste vegetariáni? (2006-09-21 16:24:19, Eva) Odpovědět
Súhlasím že je to hrozné, ale keď to tak čítam, pýtam sa: Jestlipak ste všetci ktorí sa tu tak rozhorčujete nad týraním mačiek aj vegetariáni (ešte lepšie vegáni)... alebo len pokrytci, ktorí rozlišujú zvieratá na "tie čo sa jedia" a "miláčikov"? Pozastavujete sa aj nad tým ako trpia zvieratá vo veľkochovoch? A čo pre to robíte?
Hovada (2008-01-24 12:09:43, Milan ) Odpovědět
Omlouváms e na to sprosté nazvání, ale dva roky??? Je to sakra málo. Kdby nebyli zvířata brány jako věc tak už má 15 let. Jsou to největší hovada pod sluncem. Potkat je tak mu udělám to samé.
To je strašné (2005-02-17 07:33:29, Helena) Odpovědět
úplně jsem se rozbrečela, ale chápu, že moje slzy to nevyřeší, jen neustálé poukazování na tyto hrozné případy. I když na druhou stranu mám obavu, aby některé způsoby mučení nebyly motivací pro ty, které by to ani jinak nenapadlo.
to nemyslite vazne... (2005-02-17 08:52:17, Terrynka) Odpovědět
opravdu se domnivate, ze clovek, kteremu se (jako napriklad me) po precteni clanku udela silne mdlo, si rekne "to je super, to musim zkusit, jeste ze to sem napsali, to by me nenapadlo" ???
... (2005-02-17 09:02:39, A.) Odpovědět
No ono když by to podala např. TV Nova v tom svém zpravodajském stylu, tak pravdou je, že se můžou najít magoři, které by to, bohužel, "inspirovat" mohlo. Na těchle stránkách si to nejspíš nikdo tak narušený nepřečte, protože sem nikdo takový nejspíš neleze, ale když se tomu udělá mediální kampaň (v tom "špatném" slova smyslu), tak se to stát může. Ať je nám tady z toho sebevíc špatně, tak do lidí člověk nevidí a co se některým v hlavě odehrává je někdy záhadou.
April
Něco na tom je, (2005-02-17 09:18:39, EvaJ.) Odpovědět
když se např. psalo v místním zpravodaji o lavičce hozené do kašny, objevila se tam za pár dní znovu. Někteří lidé mají radost, že jejich čin získá publicitu. Nic jiného, čím by zaujali, neumí.
Jinak je popisovaná událost odporná a tak nějak bych ji připsala mladším ročníkům, bohužel.
jo, je to šílené (2005-02-17 09:34:57, Jana Bu.) Odpovědět
ale pozor, nemyslím, že to apriori vypadá na mladší ročníky - bohužel takový starší nenávistný na svět zapšklý soused dokáže taky mnoho. Je to o lidech, a z mladého vola vyroste veště větší starý vůl (pardon za slova).
Lavicka (2005-02-17 09:59:34, Terrynka) Odpovědět
v kasne je klukovina. Ano, je to vytrznost, ale klukovina, nicmene u toho pripadu jsem schopna pochopit, ze to parte nacamranych lidi prijde jako ohromny vtip. Utyrani jakehokoliv ziveho tvora, schopneho vnimat bolest, pro radost, je tvor psychicky narusene bestie a zdravemu cloveku to neprijde jako nasledovanihodny cin ani po vypiti tisice piv..
A nemyslela .... (2005-02-17 10:04:59, A.) Odpovědět
... Helena větou - "I když na druhou stranu mám obavu, aby některé způsoby mučení nebyly motivací pro ty, které by to ani jinak nenapadlo", - která Vás nejspíš "zarazila" spíš to, že by je nenapadl zrovna tenhle konkrétní způsob mučení?! Nikoliv, že by to člověka svedlo k mučení, ale že je to "novější" způsob, jak někomu ublížit, pro někoho, kdo už vyšinutý je.
April
Ale myslím... (2005-02-17 16:38:49, Helena) Odpovědět
Děkuju April, že jste se snažila mou, možná trochu nešikovnou formulaci, uvést na pravou míru, myslela jsem to přesně tak. Mám zkušenost, že pro takové psychopaty jsou různé zprávy hodně inspirující a tak bych opravdu byla opatrná při popisu utrpení těchto zvířat, lidé, kteří je tak hrozně mučí často nemají IQ na to, aby se něco pořádného naučili, ale jak sestrojit docela složité elektrické zařízení nebo samospoušť ano. Všech trpících tvorů je mi hrozně líto a nedokážu se smířit s tím, že jsou tak krutí lidé k sobě i ke zvířatům, ale radši budu za blázna, než lhostejná..
hyenismus (2005-03-02 20:10:52, monky) Odpovědět
už jsem to četla,kočka není krysa nebo myš,vždy má svého pána,je mi z toho nanic,a nevím,jak pomoci,mám doma 3 nechtěné kočičí radosti,jak bojovat proti mučícím bestiím,když rodiče jsou klidní-kdysi spolužáci přivazovali kočce konzervy na ocas,rodiče je trestali,není to tak dávno,kde je výchova dnešních mladíků,kteří se nudí?
Hrůza (2005-02-17 12:12:34, Eva) Odpovědět
Bojím se, že to může být opravdu ,,zábava" možná i dětí. Vím o případu tady v Brně, kde takovou hrůzu provedli kluci 12 a 13 let s holubem. (A to by se i po vyšetření zase nikomu nic nestalo!)
jak "nestalo"? (2005-02-17 13:13:01, svatka) Odpovědět
Není přece pouze kriminál pro dospělé, tohle svědčí o takové krutosti, že by přicházel v úvahu výchovný ústav pro mládež. O 3 z chování nemluvím, to je jim k smíchu. A soukromý nářez beze svědků na policii by jim taky prospěl. Jako by dnes lidi neměli před ničím úctu. Ničeho si neváží, ničeho se nebojí. Takže na hrubý pytel hrubá záplata.
ústav (2005-02-17 13:55:01, Alena N.) Odpovědět
tzv.pasťák toho moc nevyřeší. V jednom jsem pracovala a kluci se naučili i to co neuměli. Víte, moc jim tam udělat nemůžou. Spíš bych to viděla na zařízení, kde se dává mladíkům do těla. Jednou jsem to viděla v tv a dost mě to nadchlo. Velmi tvrdý dril, práce a výchova. Ti mladící si totiž mohli vybrat mezi tímto táborem ( na 3 měsíce )a basou. Většinou to byli kluci co udělali např. krádeže, vloupačky a pod. I když dotyční kluci toho měli plný zuby, pravdou je, že do krimu se vrátilo pouhých 10% z nich. 90% úspěšnost je víc než sen. Já bych to u nás brala a myslím, že by si začali vážit toho co na svobodě měli.
hyenismus (2005-03-02 19:25:19, monky) Odpovědět
článek o týrání jsem nečetla,ale z rakcí vašich to muselo být urpení mám kočky doma,ale ubližovat jim to ne, kočky jsou své a kéž by se daly vychovat tak,aby k cizím lidem nechodily.
Lidská zrůda (2005-02-17 08:51:15, Dana) Odpovědět
Pevně věřím, že se podaří vypátrat pachatele. Myslím si, že ten, který je schopen toto udělat zvířeti, má v sobě sadistické sklony a není nikdy daleko od toho, aby ublížil člověku. Už proto by lidi v okolí měli být všímaví i ve vlastním zájmu.
A doufám, že se to této zrůdě vše vrátí. Boží mlýny melou ...
kočky utýrané v Praze (2005-02-17 09:20:21, svatka) Odpovědět
Je to už asi dva roky, kdy byl zveřejněn případ oběšených koček někde na okraji Prahy, už nevím přesně místo. Myslím, že se o to zajímala PSOZ a pachatel asi dodnes nebyl potrestán a usvědčen. Nebo se mýlím? To je to, co mi nejvíc vadí, že se málokdy podaří pachatele dopadnout a potrestat. Ti úchylové s tím patrně počítají.
Trestni oznameni (2005-02-17 10:06:52, Lucie B.) Odpovědět
Hlavne aby ten pan nebo Nadace nevzdali podani trestniho oznameni, pokud narazi na neochotne policisty, kteri to budou povazovat za prkotinu. Taky jsme sli jednou podat oznameni (netykalo se zvirat, ale podvodu), na jednom oddeleni ho s nami ani nechteli sepsat, na druhem potom po case volali a omlouvali se, ze jeste nic nevypatrali, ale predaji to vys a slouci se stejnymi pripady.
výchova (2005-02-17 11:48:13, MagdaT) Odpovědět
Asi před rokem byl v televizi případ utýraných psů - pachateli byli dva mládenci, probíhal s nimi soud a maminka jednoho z nich na kameru rozhořčeně prohlásila, že jejího synka nikdo kriminalizovat nebude a bóže, to se nadělá kůli pár pitomejm čoklům. Co pak mohla taková kráva vychovat?
Nána pitomá, (2005-02-17 14:00:51, Dita) Odpovědět
ta mne tenkrát taky zvedla z židle! A co vychová? Násilníka, který se ZATÍM trénuje na psech. Poté doufám dojde i na matinku.
Společnost (2005-02-17 11:52:17, Anonymus) Odpovědět
Myslím si, že to je stav české společnosti. Žádný dozor, žádné postihy.
Takový člověk by měl skončit na doživotí na psychiatrii, ale i kdyby ho někdo chytil, tak v čechách těžko. Trestní oznámení by měl někdo podat také na neschopnost policie udržet v zemi pořádek.
Náhodou (2005-02-17 12:46:46, ) Odpovědět
jsem se s tímto případem setkala osobně. Minulý čtvrtek večer jsem čekala na veterině a do čekárny vstoupil kluk s maminkou, přenoskou s kočkou a obřím kocourem v náručí. Teprve poté co se čekárnou začal šířit podivný zápach mi došlo, že v přenosce je někdo velmi nemocný. Dali jsme se do řeči. Nevím kdo psal to oznámení, ale ten chlapec byl velmi rozrušený a bylo vidět , že mu osud kočin není lhostejný. Byl hodně rozlobený, že je někdo tak zlý, aby ublížil němé tváři. Bylo vidět, že tahle rodina zvířata miluje. Onen obří kocour v náručí byl nalezenec a bylo o něj dobře postaráno. Kéž by bylo více takových lidí, kteří nedbají na své pohodlí a peníze, a pomůžou i na smrt nemocnému zvířátku. Nejspíš je to hodně o výchově. Jestliže se budu jako rodič chovat ke zvířatům jako pra.., tak nemůžu čekat, že moje děti budou ochránci přírody. Něco na tom bude, protože znám spoustu takových ze svého okolí. Zakroutila bych jim krkem, ale to bohužel nejde.
(bez názvu) (2005-02-17 14:33:43, Jitka) Odpovědět
Tohle absolutně nepochopím. Jak nějaká lidská stvůra tohle může udělat. Doufám že toho hajzla chytnou. Osobně bych mu taky přerazila nohy, polila ho benzínem a zapálila. Takže jestli ho chytnou docela bych si sním dala schůzku. Protože tohle přece musí přestat. Je zajímaví že zvíře by takhle člověku ublížit nedokázalo asi jsou zvířata mnohem chytřejší a lepší než lidi.
No, ale (2005-02-17 15:44:28, MagdaT) Odpovědět
co můžeme čekat, když společnost, ve které žijeme trestá surovou vraždu živé bytosti (dítěte, starce) až třemi lety odbětí svobody, kdežto když se jí sáhne na prachy (tedy samozřejmě jak kdo) dostane patnáct let natvrdo jen to hvízdne.
Nemohu pochopit (2005-02-17 16:02:13, Radka) Odpovědět
jak někdo může takto zacházet s živým tvorem. Bohužel to není ojedinělý případ. U nás na dvoře je spousta koček. Některé patří nám, jiné sousedům. Jednoho dne jsme zjistili, že všem kočkám někdo zřerážel vždy jednu ze zadních tlapek. Naštěstí nedopadly tak, jako tato kočička. Ale též trpěly. Těm, kdo ubližuje jiným, bych ublížila stejným dílem.
Zlo na postupu (2005-02-18 08:11:04, Marta Severová) Odpovědět
Člověk (a je to vůbec člověk?), který byl schopen něčeho tak hrůzného, který tak sadisticky ztýral nevinné zvíře - bezbranného živého tvora, který strašně cítí bolest a ničím mu neublížil, zasluhuje přísný trest. Pokud mu to neodplatí spravedlnost světská, bude potrestán shůry, a citelně. Pro světskou spravedlnost bych za takové krutosti navrhovala tvrdou převýchovu. Pokud to byli mladí, tak ať hodně dlouho tvrdě pracují - a třeba pro útulek opuštěných průvodců lidské samoty. A ať se jim dává důsledně silně najevo, co jsou.
Marta Severová
neuvěřitelné (2005-02-18 12:39:13, Vágnerová) Odpovědět
Jsem sice pejskař, ale v podstatě jsem milovníkem všech zvířat. K tomuto případu nemám žádné stopy, které by vypátraly tu zrůdu. Jen Vám musím napsat, že při čtení článku jsem myslela, že mě raní mrtvice.Tak strašný bezmocný vztek se mnou už dlouho necloumal. Myslete si o mě co chcete, ale jsem typ člověka, který by byl schopen toho kreténa umlátit k smrti. Vágnerová
děda (2005-02-18 13:44:45, Alena) Odpovědět
Setkala jsem se s člověkem, který vyprávěl o svém vnukovi jak je v 5 letech úžasně šikovnej chytí jejich kotě a hřebíkama mu přitluče ocas k prkýnku. Povídal ten pán jek se celá rodina nasmějou. Když jsem pánovi odporovala s tím že bych mu střískala p...... že by z ní měl sekanou tak uražený odjel domů s prohlášením, že ve městě sou fakt divný a namyšlený lidi. Tak sice příběh této kočičky na obrázku ve mě vyvolává vztek a hrůzu, ale né překvapení. Alena
svatka (2005-02-18 14:10:15, svatka) Odpovědět
já bych tomu pánovi taky leccos přibila k prkýnku, abychom se tady hodně nasmáli...opravdu se člověk třese, když čte podobné věci - jednak hrůzou a odporem a na druhé straně bezmocí. Tomu zvířeti jsme pomoc nestihli a toho dacana jsme za límec nechytili. Stále myslím na to, co je to za lidi kolem nás...
S úzkostí jsem se přiměla (2005-02-18 17:01:59, Jana A.) Odpovědět
projít tenhle článek až dnes. Brečím. Boží mlýny melou, ale pomalu pro další případné oběti. Také doufám, že trestní oznámení podají pán + Nadace s tím, že to není první případ, Ale chtělo by to ptát se na výsledky, zajímat se, aby policie případ neodložila. A také vyzvat známé a okolobydlící, aby si všímali a byli pozornější. Ve vlastním zájmu. Kdo je schopen tak rafinované krutosti k cítícímu tvorovi, je schopen ublížit, za určitých okolností, komukoliv slabšímu a bezbrannému. Když policie bude vyšetřovat, tak by mohlo pachatelům dojít, že to není beztrestné. A je za to citelný trest. Jenže na to by měl být připravený i náš trestní zákoník. Zatím asi je dost benevolentní. (I když nejúčinnější v tomto případě by asi bylo aby dostali pachatelé pořádně "po papule", jak říkala má babička. Pro jakoukoliv věkovou kategorii takového pachatele. Ale to by se mohli dostat do potíží zase ti, kteří by to provedli. Ach jo!)
(bez názvu) (2005-02-18 18:28:32, Jitka) Odpovědět
Proboha, to je strašný! Čtu si článek stále dokola, brečím a nechce se mi věřit, že je to pravda. Mít toho hajzla před sebou, umlátila bych ho !!!
Stav společnosti... (2005-02-18 19:11:56, Jirka) Odpovědět
Bohužel takovéto jednání má kořeny již těsně po "pádu" komunismu
v naší zemi. Zlo bylo sice pojmenováno, pro formu sice
"potrestáno", leč ve skutečnosti se vlastě nic nestalo. Komanči si jen polepšili a to celé dalo vlastně příklad pro nastupující generace. Oni si říkají : "klidně
si vražděte, lupte a znásilňujte, to nám nevadí. Běda však, pokud sáhnete na "naše"
majetky. To bychom se rozzlobili".
To celé spojeno s poměrně nízkou religiositou v naší zemi dává opravdu ďábelský koktejl Czech made.
Myslím, že nás nečeká nikterak růžová budoucnost,
takové společenské poměry jsme
si patrně nikdo z nás nepředstavoval, když jsme mrzli na Václaváku, nebo po
nocích rozváželi letáky na venkov. Co s tím - každá rada drahá.
Každý začít u sebe, ve svém okolí, ovšem to bude na mnoho
generací.
Jedno však vím, ty tvory, co to udělali po vzoru trestanecké kolonie z filmu
Frajer Luke alespoň na 10 let...
NEMAM SLOV... (2005-02-19 18:31:18, MICKA) Odpovědět
a ani mě nenapadá,co bych takovému člověku /dá-li se to monstrum člověkem nazvat/ řekla...snad jen to,že mu moc a moc přeji,aby ho potkalo něco úplně stejného...slyším kolem sebe stále nějaké příběhy,smutné a dojemné,ale co je moc,tak to je příliš...Mám doma dvě kočičí šelmičky,čumáčky,které miluje celá rodina a při pohledu na foto mrtvé kočky je mi smutno...jak hrozně trpěla...proč,když někdo nemá kočky rád si jich raději vůbec nevšímá,když už jim nepomůže,tak jim nemá ani ubližovat.Nechápu jednání takové lidské zrůdy...
(bez názvu) (2005-02-20 23:13:51, Adéla) Odpovědět
Nechce se ani věřit čeho je člověk-jestli se tak dá v takovych případech nazvat,schopen.Takový lidský hyenismus je prostě otřesný.To mi připomnělo jak jsem před měsícem našla v příkopu psa u hlavní silnice kde denně projede několik stovek aut.Někdo ho srazil a ujel.Pes tam dle veterináře ležel asi 4 dny.V mrazu bez pomoci s přeraženou míchou.Lidem kteří takhle dokážou ublížit nevinnému zvířeti bych přála ,aby se jim stalo totéž.Týrání zvířat by se mělo trestat krutěji.
(bez názvu) (2005-02-26 20:21:07, Kamil) Odpovědět
tý svini a zrůdě bych udělal to samý. A tomu svinskýmu dědkovi, co v tom podporuje ještě vnuka přeju, ať mu parchant jednou přibije ten jeho vocas a palici k tomu na prkno.Strašně krutej a bolestivej trest na svini, co tohle udělala a na všechny další podobný svině v lidský podobě.
zabít (2005-02-27 16:50:28, jana) Odpovědět
Vím,že se může stát,že se jednou stanu vrahem,máme pseudosoucit s lidmi,kterým tato vlastnost,jak k člověku,tak k zvířeti,jako k čemuko-li jinému chybí.takovéto jednání nemohu a nedovedu pojmout a takového pachatele jedině zabít,humánně,ale zabít,klidně bych si to za něj odseděla.Je mi úplně špatně.
(bez názvu) (2005-03-01 13:00:34, ) Odpovědět
zabít a humanně? Jedině stejně, jako to udělala ta zrůda. Bohužel tohle není ojedinělý případ, jen jeden z mnoha, který se podařilo odhalit.Bohužel se stává pochybnou zábavou polejvat zvířata a pálit je. Svět a lidi jsou hrozně krutý,obzvlášt děti. Co se ale divíme, když jsou všude doslova obklopeni násílím odmala.Filmy, počítačový hry apod. Osobně si myslím, že to nějaký zmetci udělaly a byla bych nekomprosmisní i k nim a je uplně jedno, jestli jde o dítě. Takový dítě, který tohle dokaže by mělo být tvrdě potrestaný, protože co z něj bude v dospělosti? Jednou podřeže třeba vlastní rodiče.Ale na druhou stranu, by mě zas vůbec nebylo líto takovej rodičů, který se takovýho zmetka ještě zastávají, třeba jako ten přiblblej chlap, co se baví tím, jak vnuk přibíjí kočce ocas hřebíkama. K tomu No-koment, snad jedině doufám, že mu vnouček jednou provede to samý, aby si to ten idiot pořádně vychutnal.Potom se každý hrozně moc diví, když pes pokouše nějaký ditě. Proč to ale udělal, to už málokoho zajímá, jen lidi řvou,že psi jsou bestie a je třeba je vyhubit.Že ale dítě psa nějak vyprovokovalo, týralo, nebo že za to můžou rodiče, který dítěti nevysvětlí, že cizí pes se nehladí, na sousedův pozemek se nechodí a plot nepřelezá, že pes jen reaguje instiktivne, jak má v genech, o tom se raději nepíše. Oni jsou líp čitelný a prodejný ty senzace okolo.
(bez názvu) (2005-03-01 15:55:46, Helena P.) Odpovědět
článek jsem četla několik dní,protože jsem nebyla schopna vše dočíst pro utrpení,které musela ubohá kočička vytrpět.Mám ráda veškerá zvířátka,ale ke kočičkám mám obzvlášť vztah,protože jsem jich poznala několik a vím ,jak jsou to úžasní tvorové.A kam se na ně člověk se svými hnusnými vlastnostmi hrabe.U zvířátek něco tak odporného nenajdete.Soucítím se všemi zvířátky,protože to,jak se k nim člověk chová je celosvětová katastrofa.Zvíře je jen věc,i toto svědčí o tom,co je člověk zač,kam zařadil tyto živé tvory.Nejsou to jen hyeny,která byla popsaná v článku,ale jsou to i lidé,kteří berou zvířatům životní prostor,dělají na nich pokusy,v honbě za ziskem nehledí na nic,daří se jim vyhubit nádherná zvířata,která tady mají spolu s člověkem žít na zemi.
Jsem ráda,že jsou tyto stránky,kde se setkávám s lidmi,kteří zvířátka milují a snaží se pomoci.Ale muselo by nás být mnohem a mnohem více,abychom pomohli tak,jak by si to zvířátka zasluhovala.Tak díky alespoň za tuto pomoc.
hyeny (2005-03-02 14:03:34, ) Odpovědět
tohle bylo krasně a pravdivě napsaný. Zviřata jsou opravdu daleko lepší, než člověk. To, co dokážou některý lidský hyeny je příšerný a je to zas jen člověk, nejkrutější tvor planety.
Sekat takovým ruce, nohy bez ohledu na věk.
mrazi me v zadech (2005-03-05 22:34:57, Aja) Odpovědět
Fakt:na svete jsou a budou tyto zrudy.
Fakt:vetsina spolecnosti bere zvire jako vec.viz.nas trestni rad.
A proto se s tema pseudolidma zachazi tak mirne.Teprv az budou zivym tvorum uznana prava na zivot a bezbolestnost, se neco zmeni.
Ten odpad spolecnosti bych teze zapalila.
Jak tohle můžě někdo udělat???!!! (2005-03-07 15:18:44, Anonymka) Odpovědět
Je to strašné, přála bych tomu člověku, co to udělal, taky zažít, to trápení, ty muka, co musela prožít ta kočka. Ten člověk nemůže být normální, protože normální člověk, by tohle ani v tom nejhorším snu neudělal! Já v životě nepochopím, jak může být někdo tak bezcitný!!!
(bez názvu) (2005-03-12 07:06:03, Patrik) Odpovědět
Ja bych rekl, ze zakladnim povahovym rysem techto "lidi", bude nejspis jejich menecennost. Jinak by snad nemohli mit radost z toho pusobit bolest nekomu, kdo se nemuze ubranit. A nas, kteri se je snazi chranit, nebo si alespon ten problem v nasem tzv. civilizovanem svete uvedomuji, je bohuzel moc malo. Nemyslim si, ze by tech opravdovych bestii bylo mezi lidma tak hodne, spis si myslim, ze je problem lhostejnost lidi, ktere zajima jen vlastni existence a zvirata berou jenom jako neco, co slouzi k jejich uzitku nebo pobaveni. Ja mam ted na kline sveho 4 mesicniho kocicaka, on je prece nekdo, neni to vec, stejne jako on ke me mam i ja k nemu vztah. Prece to neni televize nebo auto, ktere koupim a pak vyhodim.
Ja uz jsem nebyl vic nez 3 roky v Cesku, tak se snazim pomahat tady v USA. Ta situace tu neni o moc lepsi.
Uz jsem to asi psal i v jine diskuzi tady, ale chtel bych poprosit vsecky lidi, aby udelali aspon neco malo pro ne. Ma to smysl a oni si to zaslouzi.
Utýraná kočka (2005-03-22 14:39:20, Dana B.) Odpovědět
Přečetla jsem si článek a zase nebudu spát...Vězení na způsob Thajska na takový zrůdy. A denně velkej bič a malej dvorek. Mamku a taťku může vzít s sebou.
utýraná kočička (2005-03-22 14:59:17, Simona) Odpovědět
Tak jenom nenadávejte a bombardujte policii v Kladně telefonáty, dopisy, stížnostmi jako já. Jestli chcete poslat taky dopis, napiště mně, pošlu Vám jej mejlem. Musíme s takovýma věcma začít něco dělat, když každý, jak tu jsme pošleme dopis na policii v Kladně, nebudou to moci jen tak nechat a ze zákona jsou povinni Vám na dopis odpověděť a alespoň to nějakého toho chlupatého donutí, aby vyťukal jedním prstem a odpověděl na 50, 100 a více dopisů, jako jsem sepsala já. Zkuste to, je to lepší, než jen nadávat. Věřte mně.
Simoně (2005-03-22 15:55:22, MagdaT) Odpovědět
Posílám mail, pošlete text.
MagdaT@seznam.cz
Petice (2005-03-22 17:00:25, Gábina I.) Odpovědět
A co takhle připravit ve zmíněném duchu petici (nebo jiný vhodný dokument) a vzít ji na umisťovací výstavu, aby ji návštěvníci mohli podepsat? Kdyby to nevadilo organizátorům, tak to by pak mohlo být zajímavé i mediálně, a mohlo by to vzbudit pozornost.
Obávám se, že policie... (2005-03-22 19:08:49, Petra) Odpovědět
maximálně vyslechne svědky, a provede papírově "trestní stíhání proti neznámu pachateli" a následně případ uzavře. Snad by pomohlo uveřejnit snímky a údaje o tom, že policie po pachatelipátrá v místním tisku, aby se zalekl a svůj čin nezopakoval, případně doufat, že pokud to byli nezletilci někdo z nich výčitky svědomí nevydrží a svěří se.
Ráda taky pošlu pár dopisů, (2005-03-23 08:24:05, Dagmar) Odpovědět
poraďte kam. Dcera se teď odstěhovala na kladensko a už se nedivím zeťákovi, že kočky nechce vůbec pouštět ven. U nich na vsi někdo totiž zase usekává kočičkám ocásky. Jedna se k nim přiběhla ještě s krvácejícím ocáskem. Už je v pohodě a žije u sousedů, kde jí řádně rozmazlují. Kočiček bez ocásků je tam však hodně!
Ocásky (2005-03-23 11:14:17, Majda) Odpovědět
A víte proč je kočkám usekávají?
Jsou to zřejmě myslivci a mají za každou kočku body. Manžel kolegyně je myslivec, tak to vím :o((((
usekané ocásky (2005-03-24 18:36:03, Jana) Odpovědět
Co je to za prasárnu? Kdo se u těch myslivců zasadil o to, aby dostávali za ocas nějaké body? Copak ho nenapadlo, že naši bouchalové toho zneužijí?
Člověk, který dokáže střílet na živá zvířata a nic mu to kromě potěšení nedělá, nemá zábrany kočce,která je myslivci považovaná za škodnou,klidně zaživa kvůli bodům uříznout ocas. Divím se, že taková pravidla můžou platit.Pokud by z toho myslivci neměli výhody, určitě by k takovým krutostem nedocházelo.
Já slyšela ještě o jiné lumpárně myslivců (2005-03-25 07:49:36, Andrea) Odpovědět
Kočkám odstraněj drápky a pak ji používají při norování místo lišky. Bez drápků není totiž jejich psům nijak nebezpečná, krátka nemůže se bránit a oni jí mohou v klidu zadávit!!
oko za oko... (2005-03-29 13:32:01, rina) Odpovědět
ja by som tym "myslivcom" odsekavala nieco ine... tiez za body. A pri takychto ludoch by mi to tiez sposobovalo potesenie... neskutocne, ako sa vedia ludia bavit... a zial, nie je ich malo. Skor povazuju za sibnutych ludi ktori proti tomu protestuju.. niekedy mam pocit pri takychto informaciach, ze som sa narodila na nespravnej planete :-(
Dotaz pro Dagmar (2005-04-01 11:26:04, Jana) Odpovědět
Kam se přestěhovala Vaše dcera? Ráda bych znala jméno té obce. Pokud je tam více koček bez ocasu,musí jim je řezat někdo místní. Pak by snad stačilo zjistit, kdo je myslivcem(pokud to ovšem nedělá nějaký úchylák).
Jani (2005-04-01 13:09:07, Dagmar) Odpovědět
napsala jsem Vám na mejlík!
psycho (2005-03-25 12:05:41, ) Odpovědět
V Blesku psali, že se nejedná o první případ a že na Kladensku řádí nějaký sadista a psychouš, co mučí kočky. Prý je věší za krk, láme jim nohy, zapaluje je a vytrhává zaživa kůži z těla. Tohle by měla policie co nejdřív vyřešit. Je mi z toho všeho nanic a tu zrůdu bych nechal stáhnout z kůže zaživa, ať je to kdokoliv a je mu kolik chce roků.Psát na policii, nebo petici je dobrej nápad.
Nebo ho vystopovat sami a vyřídit si to s ním po svým, to by ale hodně špatně dopadlo.
(bez názvu) (2005-03-25 12:25:33, Dagmar) Odpovědět
Já jsem již kladenským polistům napsala, díky Simoně, která mi dala adresu a mustr na dopis. Bohužel si myslím, že nás ale bude málo. Většina lidí jen nadává ale něco . Přitom napsat dopis je otázka pár minut, a ty by každý mohl pro možnou záchranu koček obětovat.
Dobrý začátek. (2005-03-26 08:35:22, Alena N.) Odpovědět
Prosím o zaslání mustru a adresy na můj mejlík, taky jim napíšu. Díky moc.
judzinek@centrum.cz
suhlasim! (2005-03-29 13:44:00, rina) Odpovědět
Byvat na Kladensku, sama beriem do ruky baseballku a par ludi somnou a toho hajzla by som si pockala. Nic tak vo mne nevie vybudit zlost voci ludom ako taketo zverstva (aj ked neviem ci by sa to malo nazyvat zverstva, ked zvierata takychto umyselnych krutosti nie su schopne..) Zial, taki ochrancovia su castokrat sami proti tlupe nejakych hajzlikov a pri fyzickom utoku by dopadli asi ako ta chudinka macka... Podla mna by malo zmysel keby par ludi (chlapov prednostne) ktori byvaju v okoli a vedia o niecom takom, bolo v kontakte a prileztostne by vysli spolu do ulic a par akych grazlov poriadne dotlkli. Myslite ze by sa to ich "spriazneni priatelia" nedozvedeli? A ze by si potom nerozmysleli dvakrat ci tyrat bezbranne zviera?? v takejto situacii ja osobne stracam uctu k ludom, aspon takym, co su schopni taychto veci a vobec by mi ich nebolo luto,keby som v novinach videla ich fotku v takom stave, ako tej ubohej macicky
souhlas (2005-03-30 13:13:18, ) Odpovědět
naprosto souhlasím s předchozím příspěvkem. Takový hovada musí mít taky z něčeho strach. Jenže se většinou jedná o zakomplexovaný ubožáky, kteří si troufnou pouze na slabší a bezbranné bytosti. V těchto případech by ale opravdu pořádnej vejbuch a zveřejnění po v novinách opravdu byl namístě.
(bez názvu) (2005-03-31 10:55:00, ) Odpovědět
jo, vzít bassebalku a přerazit těm sviním hnáty a pracky.
Nenadávejte, (2005-03-31 13:40:14, Dagmar) Odpovědět
sedněte a napiště kladenským policajtům své mínění s dotazem co s tím budou dělat.Adresa je Okr. ředitelství Policie ČR, Havířská 632, 272 53 Kladno
ano aj.. (2005-03-31 15:23:11, rina) Odpovědět
Urcite, suhlasim, pisat treba.. ale Co myslite, Dagmar, co bude mat vacsi efekt na bezcitnych grazlov? ked im mestska policia da napomenutie alebo pokutu, alebo ked im niekto prerazi palicou hnaty a povie "to mas za tu macku. este raz a vidime sa znova..."
Rino, (2005-04-01 07:26:38, Dagmar) Odpovědět
já ze svých daní platím policií, aby celou společnost chránila před grázlama. Chci ji tedy donutit, aby za mé peníze také odváděla řádnou práci.Za týrání zvířete není napomenutí, ale basa ! Také se mi otvírá kudla v kapse když o těchto hrůzách slyším, ale lynčování jen tak někoho-to se mi nezdá. Víte davové psychozy lze velmi snadno zneužít! Co když někdo ze msty ukáže na nevinného!Mě by opravdu stačilo, kdyby policie věc řešila,vyřešila našla viníka a soud ho spravedlivě potrestal.Proto jsem také policii psala a navedla veškeré své známé a pokud se mi za měsíc policie neozve, budu jim psát znova. Nenechat ji prostě v klidu, aby vše zametla pod koberec! A to je myslím v silách každého!Ukázat, že nejsme ovce, které si jen tak někde zanadávají!
(bez názvu) (2005-04-01 08:47:17, rina) Odpovědět
Dagmar, hovorim ze mate pravdu a vase argumenty su logicke. Som vsak skepticka lebo mam vela skusenosti ked policia nepomohla aj ked mala. Vo vacsine pripadov nasa spolocnost zial funguje podla hesla "pomoz si clovece, aj boh ti pomoze" :-( kazdopadne dufam ze sa to zmeni a ze budete informovat o pozitivnych zmenach aj nas skeptikov...) Ako obcan SR, mozem aj ja poslat list na policiu v Kladne, bude to mat efekt? (nebudu hovorit nieco v style "co vas do toho, vy tu nebyvate")?
Psycho (2005-05-07 15:32:18, Zira) Odpovědět
Oko za oko,zub za zub.K tomu nevím , co bych dodala. Také bych se připojila k odplatě. Bohužel - v praxi by to dopadlo tak, že by byli stíháni ti, kteří zjednali nápravu a mučícího psychopata spravedlivě po zásluze "odměnili". Tak to u nás chodí. :o( Ale i tak bych mu s velkým potěšením zpřerážela nejen nohy, polila ho naftou a pomaličku opékala. Přitom bych se ho neustále ptala, jestli je to ještě tak zábavné, jako když týral tu kočku.
odplata? (2005-06-01 10:49:20, Sabotér) Odpovědět
jsem milovníkem koček od dětství,vždy jsme měli kočky,psa a další zvířectvo.Asi před rokem
před naším domem mladík poštval psa na našeho kocourka.Pes ho zakousl.Vše jsme viděli z okna domu.Rychle jsme naskákali do auta dojeli ho a opravdu brutálně ztloukli.Nemá asi 9 zubů a byl prý v nemocnici měsíc.Jeho pes utekl,ale ten stejně za nic nemohl.Udělal bych to znovu a opravdu jsme si to vychutnali.Dotyčný neměl odvahu nás udat,protože by to nepřežil.Mám raději zvířata než lidi a nestydím se za to.Nikdy,ale nebudu přihlížet k týrání.Znáte-li někoho kdo ubližuje zvířatům,napište mi jeho adresu,něco s tím uděláme...
No, (2005-06-01 12:17:44, Ainny) Odpovědět
tak tohle je podle mě z extrému do extrému. aneb soudce Lynch v praxi. I když, upřímně řečeno, něco takového vidět, nevím jak bych se zachovala a nemuselo by to být moje kotě...
Saboterovi (2005-06-01 16:29:14, Evka) Odpovědět
Nasilie plodi nasilie.. Nemyslim si ze je to spravne. Kde mate istotu, pan Saboter, ze si z toho ten clovek zobral ponaucenie? Co ked sa najblizsie vyvrsi na nevinnej macke, kvoli ktorej ste ho zbili, tentoraz bez svedkov?
(bez názvu) (2005-06-02 08:33:35, ) Odpovědět
Najväčší problém je, že nie je prakticky iný spôsob, ako previnilca potrestať. Sabotérovi sa nedivím. Veď ľudia si vedia nafackovať za prerazený nárazník na aute. Nie žeby som schvaľovala násilie, ale Sabotéra plne chápem, spravil aspoň niečo, aby prejavil (síce len individuálne), že zviera nie je vec, ktorej hodnota sa určuje nákupnou cenou, a primerane tomu zareagoval. A nakoniec, však toho blbečka nezabil, nie? Možno si uvedomil, že to nie je také beztrestné ako to vyzerá. A možno nie, ale v tom prípade by nepomohlo ani keby mu Sabotér nastavil druhú mačku na zabitie.
Odplata (2005-10-02 16:14:21, renda) Odpovědět
Evko, Ainny a další - zcela rozumím Vašemu rozhořčení, rovněž v zásadě se systémem lynč nesouhlasím - ALE! Co dělat, když je stát a tzv. zákon zcela slepý k existenci podobných bestií a NENÍ JE MOŽNO POTRESTAT LEGÁLNĚ??? Zamyslete nad následujícími řádky, zkusím vysvětlit, proč jsem přesvědčená, že sabotér jednal správně:
1. příběh - kocourkův vrah se vrátil mezi kamarády, Sabotér nezasáhl: "Jéé, vole, představ si, vole, tak sem poslal toho svýho hafana na kocoura toho kreténa vodvedle, normálně ho roztrhal, chlupy lítaly, vole, krev , no žůžo. A co myslíš, že uďál ten debil, vole. Prd, no nic, ni nemoh, no policajti na to s...u!!!!
2. příběh, Sabotér zasáhl a vrah se vrací mezi své po pobytu v nemocnici: "Jé, vole, kdo tě tak zřídil??" "Tý vago, já sem jenom poslal toho svýho čokla na kocoura toho magora vodvedle...."
Po kterém příběhu si myslíte, že několik potenciálních násilníků UŽ NIKDY NERISKNE utýrat někomu kočku??? Nezapomeňte, že každá podobná bestie je především SRAB.
Sabotére, udělal jste to nejlepší, co jste mohl, a skláním se před Vaší odvahou.
odplata (2005-06-02 14:39:13, ) Odpovědět
Ještě před nějakou dobu, plna pravdy a lásky, bych se ježila a protestovala. Dneska mám poocit, že to v krajních případech jinak nejde. A že si hodně zvířat své pány nezaslouží? Svatá pravda. Včera jsem seděla na lavičce v parku, na vedlejší lavičku upadl ožrala. Hlídal ho pejsek k zulíbání. Vždycky když chlápkovi spadla čepice, zvedl ji a položil ji na něj. Pak mi přinesl kamínek, abych mu ho házela. Když jsem na hru přistoupila,byl absolutně nadšenej hopsal, hrabal předníma... Ožrala se probudil, seřval mně, nakopl psa a šli domů. A mně vytanula Werichova písnička Štěně....
Sabotérovi... (2005-06-01 14:57:20, Hanča) Odpovědět
Myslím si,že takoví lidé jako vy jsou potřeba jako sůl:-)Jste super,že jste ho zmazali!!Takovýho hajzla!Podle mě už nic takovýho neudělá...Já mám taky raději zvířata jak než lidi a nestydím se za to!!!Fandím vám!
(bez názvu) (2005-06-01 15:24:11, ) Odpovědět
Také fandím Sabotérovi. Na hrubý pytel hrubá zaplata.
(bez názvu) (2005-06-03 10:28:46, ) Odpovědět
Sabotére, máte rád zvířata a tedy nemůžete být špatný člověk. Když člověk ve zprávách vidí, jak jsou lidé schopni mučit a zabíjet zvířata, pak zjištění, že nějaký takový dostal nakládačku jen potěší.Taky vám fandím.
je to hrůza (2005-09-10 15:35:21, monča) Odpovědět
je to strašný , a chtěla bych mít tu moc a dostat do ruky tu zrůdu co to udělala, a potom mu udělat to samý, mám hnusnej pocit když vím že ten kripl žije ve stejným městě jako já, a možná ho někde potkávám
To je strašný (2005-09-12 11:38:45, Lucie Vuchtrlová) Odpovědět
co se dneska děje. Taky bych toho grázla pomaličku opejkala na rožni jako prase a při každém otočení bych do něj kopla a zeptala se ho jestli je to fajn. Máme na vedlejším dvoře zatoulané kočky, které pravidelně chodí krmit paní z obecního úřadu a jednu kočičku na ulici, která se zásadně zdržuje jen pod zaparkovaným autem, kde najde vždy něco dobrého na zub a čerstvou vodu. Do konce se s Vámi chce i pomazlit. Zvířata dokážou být neskonale vděčná a je mi zle z takových parchantů, co dokážou tohle zvířatům udělat. Ohledně legislativy ...myslím si, že dokud se bude v právu na zvíře pohlížet jako na věc...tak se s tím bohužel moc nadělat nedá. Je příšerný, když srovnávají kočku věc s věcí neživou jako třeba kus nábytku...Sabotérovi fandím. Nic jiného na ty hajzli neplatí a oni si to pak příště rozmyslí, aby chodili bezbranným milým tvořečkům ubližovat. Také mám raději zvířata než lidi. A dobrá rada pro všechny ode mne na závěr. Řídím se heslem kdo nemá rád zvířata, nemá rád ani lidi. Věřte mi, že v 99 % případů jsem se nespletla. Souhlasíte se mnou. Zrovna včera jsem našla na dveřích plagát od Spolku na ochranu zvířat - že ublížení kočce se trestá pokutou 15.000 Kč. Proboha co to je? Vždyť se najdou odpusťte mi ten výraz - bohatí rozmazlení sráči, kteří zkoušejí svojí zbrusu novou zbraň právě na zatoulaných kočkách. A když je někdo u toho načapá tak je tahle částka pro ně pakatel. A pak kočce to život nevrátí. A poslední dotaz - tenhle článek je již dost starý - nemáte někdo čerstvé informace o tom, zda kladenský pachatel tohoto hrůzného činu byl již dopaden? Pokud ne, pošlete mi prosím také adresu a mustr na emailovou adresu a já policii budu také uhánět. Mám dost známých, kteří se jistě rádi připojí.
PROČ? (2005-09-16 12:48:35, Lucka) Odpovědět
První co nechápu je, jak se vůbec v člověku může probudit taková bezcitnost. Druhé co nechápu je, že neexistuje pořádný zákon odsuzující takové lidi. Vždyť když si nějaký psychopat usmyslí, že utýrá zvíře a někdo ho náhodou udá hrozí mu NANEJVÍŠ PODMÍNKA!!! Když vám někdo z okolí úmyslně zabije vaše zvíře, tak mu hrozí pokuta ve víši ceny zvířete. Je to normální posuzovat někdy brutální smrt zvířete podle jeho ceny? Pochybuji, že kdyby byl pořádný zákon, který by odsuzoval tyto příšerné činy tak jak by se patřilo, tak by bylo tak moc těchto případů. Chlap, který táhne své zvíře za autem a pak ho ještětě umlátí železnou tyčí a dostane za to jen půl roku podmínku!!! - Pripadá mi to k pláči? Kde je právo na život? Copak jsou zvířata něco podřadného? Nějaké věci, na kterých nezáleží? Dělá se mi z nás lidí špatně!!!
To máte jedno (2005-10-19 21:54:26, Míla) Odpovědět
Jak je to možné, že je někdo tak bezcitný? Není sám v pořádku, výchova byla zanedbána už u něj. Je-li dítětem, jednou si na to vzpomene a bude ho to strašně mrzet. Pak už mu to nedá pokoj celý život. Má-li ten člověk už "rozum", je to prostě zrůda. Myslím, že řešením by bylo přinutit ho, aby musel sám od malička pod dohledem takovou kočku vychovat, sledovat co takové zvíře dokáže člověku dát a jakou dá námahu práce s ním. Myslím, že by musel pochopit co udělal a jeho svědomí by byl ten nejlepší trest pro něj.
HNUS (2005-10-17 14:33:54, H.) Odpovědět
Tzrani zvirat se mi naprosto hnusi!!!
Kdo na to ma pravo!? Jsou to tvorove jako my...
Zlo (2005-11-03 10:53:55, Dan) Odpovědět
Takove lidi si zaslouzi jedine smrt.To zakon nevyresi,ja osobne jen cekam na prilezitost kdy osobne strestam takoveho cloveka.(slovo clovek mi sem moc nejde)Predstava ze takhle nekdo ublizi memu mourkovi a ja nebudu na blizku abych ho ochranoval mne primo desi.Pokud vite o nekom ve vasem okoli,kdo neco takoveho dela,napiste mi.
Jak pomoci??? (2005-11-16 16:22:57, Wjéruszk@) Odpovědět
Ahoj všichni ochránci přírody!! Po tomhle, co jsem se zde dočetla a po spatření toho hrůzného obrázku už nemůžu jednat jinak, než pomocí. Chtěla bych pomáhat týraným zvířatům, ale nevím, jak. Na netu jsou sice obrázky a většinou odkazy jak postupovat při ohlášení týrání, ale jak se angažovat PROTI těm zrůdnostem jsem nenašla. Proto Vás všechny, kteří o tom něco víte nebo se již angažujete, abyste mi podali potřebné info(stačí netová adresa) a já přiložím ruku k dílu. Je mi těch nevinných tvorečků líto, uvědomuju si, že lidi jsou bezcitné bestie myslící si, že jim patří svět. Vím, že to sama nezměním, proto bych se chtěla připojit k nějaké SERIÓZNÍ skupině a pomáhat. Sice ještě studuju a tudíž nemám moc času, ale ráda bych pomohla jinak. Díky. Wjérka
snaha dobrá, ale (2005-11-16 16:46:24, magdat) Odpovědět
dokud ji nepodpoří zákon na ochranu zvířat, vyzní jaksi do prázdna. Pak už je jen jediná možnost, vzít zákon do vlastních rukou, pár prevítům zpřerážet hnáty - ale tím se dostanete na stranu, z hlediska zákona, zločinců. To by muslea být dobře orgnizovaná "teroristická skupina", aby tohle zvládla. A spravedlnost by musela mít očka věru pevne zavázaná, jako v případě kožených, Krejčířů a jim podobných.
Brutalne hnusne (2006-01-19 19:45:01, Tomas) Odpovědět
Je to velmi smuutne a v dusi si hovorim len ze uz to ta uboha macicka ma za sebou..pretoze predtym musela strasne trpiet ale nepochopim ako to dokaze niekto spravit ublizovat zvieratku ktore sa samo nedokaze branit....zbytocne budem pisat dlhe texty...ale je to velmi smutne
Tomas (2006-01-19 19:46:57, ) Odpovědět
a este smutnejsie je ze tato macka ot ma za sebou ale je stale milion inich maciek aj zvierat ktore v tejto chvili trpia podobne a ludia tomu nedokazu zabranit...
omluva autorovi fotografie (2006-03-08 10:14:51, katerina) Odpovědět
dobrý den, dovolila jsem si bez svolení autora jeho fotografii použít do článku zaměřeném na týrání zvířat, a to v časopise pro dětské domovy. Na fotografii jsem narazila těsně před uzávěrkou a není již časově reálné požádat o legální uveřejnění. Velice se omlouvám. K.B.
SW**Ě Z***WENÝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2007-03-02 13:33:58, OCHRÁNCE ZWÍŘAT) Odpovědět
TY DE*ILOVÉ SI ZASLOUŽEJ CHCÍPNOUT TAKOVÝDLE HOWADA AŤ CHCÍPNOU JÁ JE NENÁVIDIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JÁ JIM TAK ŠÍLENĚ PŘEJU ABY CHCÍPLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IQ 0% (2019-09-10 01:44:46, J) Odpovědět
A vám se zdá normální to co tu píšete. Uvědomujete si že porovnávat tu něco takového nedává smysl vám připadá normální porovnávat nebohé utyrane a popalene zvíře které zapálil nejakej krypl kterýmu bych já osobně udělala úplně to samé aby věděl jak se to nebohé zvířátko muselo cítit s chovem dobytka pro maso které rozhodně takto trpět před smrtí když jde na porážku nemusí rozhodně ho tam nikdo za živa nepoleva naftou a nezapaluje ještě po tom co ho surově zbije pokud ano tak by jste měla zajit k psychologovi proto že vaše myšlení není nejspíš v pořádku.
Barevná legenda komentářů:
maximálně 2 dny staré, maximálně týden staré a starší;aktuálně vybraný komentář
|
|
|